Gå videre til innhold
– Nå kan vi glede alle våre mobilkunder med å bekrefte at de forblir i Telenors nett, sier Pål Eivind Vegard, Product Director Telecom i Hudya Group AS. Foto: Tommy Arnesen

Hudya Group velger eRate og Telenor

Oslo-baserte Hudya Group AS har inngått leverandøravtale med eRate AS, og bekrefter dermed at de velger Telenor-dekning til alle Hudyas eksisterende og nye mobilkunder.

Hudya Group AS overtok 15.000 Telipol-mobilkunder på Telenors nett den 1. desember i fjor. Fra før hadde de en egen kundebase på sitt fleksible Hudya Mobil-abonnement i Telias nett.

­– Forutsigbarhet i dekningsvalg er viktig for kundene våre. Vi har mange fornøyde mobilkunder etter overtagelsen av Telipol-kundene, og flere har tydelig kommunisert at Telenor-dekning er nødvendig for dem. Til tross for at vi lovet at alt skulle bli som før etter overtagelsen, har vi erfart at noen av kundene har stilt spørsmålstegn ved at vi også har hatt avtale om drift av Hudya Mobil i Telias nett, sier Pål Eivind Vegard, Product Director Telecom i Hudya Group AS.

­– Nå kan vi glede alle våre kunder med å bekrefte at de forblir i Telenors nett. Vi vil snarlig informere de gamle Hudya Mobil-kundene våre om dette, og tilby overføring til Telenor også for dem, forteller Vegard videre.

Fordelen med Hudyas endelige nettvalg er at alle deres mobilkunder nå får Telenor-dekning og verdens raskeste 4G-nett.

­­­– Rent teknisk betyr det at vi i Hudya tilbyr akkurat samme nettkvalitet, hastighet og dekning til våre mobilkunder som Telenor selv, sier Vegard.

At Hudya nå fortsetter på eRates leverandørplattfom, muliggjør mange nye og nyttige tjenester for mobilkundene i tiden som kommer.

I tillegg til at Hudya tilbyr mobilabonnement med Telenor-dekning fra kr 39 per måned, tilbyr de kundene å samle flere nyttige tjenester som strøm, forsikring og refinansiering på ett sted.

– Vår telekom-satsning har gitt oss store vekstmuligheter på plattformen vår, og stadig flere av kundene våre velger å spare tid og penger ved å samle flere produkter hos oss, avslutter Vegard fornøyd.

Tags

Hudya er et fremtidsrettet, norsk konsern med ca. 200 ansatte og virksomhet i Sverige, Danmark og Norge. Vi sparer kundene våre for tid og penger, og har bygget en unik, digital plattform hvor vi har samlet tjenester både privatpersoner og bedrifter har behov for, på ett sted. I dag tilbyr vi mobil, strøm, forsikring og refinansiering til ærlige vilkår og priser. Vi har internasjonale ambisjoner, og jobber mot å skape og distribuere tjenester til en lav kostnad over hele verden, med oppstart i Skandinavia.

Morten Kvam

Pressekontakt Chief Communications Officer + 47 930 28 970