Gjør deg klar for varmere dager med Snickers Workwear

Blogginnlegg -

Gjør deg klar for varmere dager med Snickers Workwear

Dagene blir lengre og temperaturen stiger. Hvis du skal holde deg avkjølt, fokusert og komfortabel i varmt vær, er det viktig å velge riktig arbeidstøy. For at du skal kunne prestere ditt beste, må arbeidstøyet ditt tilby god ventilasjon, være lagd av et materiale som tørker raskt og samtidig gir den beskyttelsen du trenger.

Ventilasjon
Ventilasjon er avgjørende når temperaturen stiger. Du kan få ventilasjon på ulike måter, enten med hvordan arbeidstøyet er designet eller med hvilke funksjoner det har. To av hovedfunksjonene vi benytter i vårt arbeidstøy for å oppnå god pusteevne, er 37.5®-teknologien for avkjølende komfort, og Mechanical Air Flow™ innebygd ventilasjon på baksiden av knærne).

Materiale
Materialet arbeidstøyet er lagd av påvirker hvor komfortabelt du vil ha det i løpet av arbeidsdagen. Lettere stoff gir mer ventilasjon og tørker raskt, mens bomull, for eksempel, absorberer fuktigheten og tørker langsomt. Vår LiteWork-kolleksjon er spesielt utviklet for varme dager på jobben og tilbyr arbeidsklær av lettere materialer for å sikre god ventilasjon og komfort.

Beskyttelse
Sikkerheten kommer alltid først, også på varme dager. Hvis du jobber mye på knærne i løpet av dagen, bør du bruke piratbukser i stedet for shorts, slik at du kan bruke kneputer, samtidig som du får den ventilasjonen kortere arbeidsbukser tilbyr. Men hodet må også beskyttes, så bruk caps ved arbeid i direkte sollys.

LiteWork hurtigtørkende arbeidstøy
Vår LiteWork-kolleksjon er spesialutviklet for varmere klima. Den har den revolusjonerende 37.5®-teknologien for det beste innenfor fukttransport og ventilasjon. Avansert funksjonalitet og enestående materialer sørger for sval og tørr arbeidskomfort, uansett hvordan værforholdene er.

Hold deg innenfor komfortsonen
Det er en utfordring å opprettholde riktig temperatur og fuktighet ved fysisk arbeid. Det er en nær sammenheng mellom prestasjonsevne og komfort. Ved å benytte 37.5®-teknologien i arbeidsklærne våre kan du holde deg tørr og komfortabel hele dagen, uansett hvilken temperatur det er ute.

High-Vis sommermodeller
Vår High-Vis-kolleksjon for vår og sommer omfatter arbeidsklær i AllroundWork-, FlexiWork- og LiteWork-seriene. Kolleksjonen omfatter shorts, poloskjorter og t-skjorter med utmerket synlighet, samtidig som de er bedre ventilert og lettere. Maksimer din personlige beskyttelse ved å være synlig.

Snickers Workwear har gode løsninger for montering av firmalogo og annen ønsket merking.

Pressekontakt Marketing Manager Norway Snickers Workwear, Solid Gear & Hellberg +47 977 44 031