3212 Håndverksbukse med hylsterlommer fra Snickers Workwear

Blogginnlegg -

Slik velger du riktig arbeidsbukse

Trenger du slitesterk arbeidsbukse for tøffere arbeidsmiljøer eller en luftig arbeidsbukse som passer varmt klima? Uansett hva du trenger og hvilken type arbeid du utfører, er vi overbeviste om at vi har arbeidsbuksene som passer ditt behov. Sammenlign de ulike modellene og vurder hvilke egenskaper som er viktigst for din arbeidsdag.

5 TRINN TIL DEN PERFEKTE ARBEIDSBUKSEN6206 Snickers Workwear arbeidsbukse

1. Velg arbeidstøy ut fra hvordan arbeidsdagen ser ut
Hvordan er arbeidsdagen din? Hver av våre buksefamilier - RuffWork, FlexiWork, AllroundWork og LiteWork - er dedikert til ulike arbeidsformål og klimaer. Velg den familien som passer deg best.

2. Størrelse er viktigere enn du tror
Størrelse er viktig, kanskje viktigere enn du tror. Det er lurt å alltid prøve buksen på og vær kravstor når det gjelder passform. Det handler ikke kun om komfort, men også sikkerhet og ergonomi. Snickers Workwear har 41 lagerførte standardstørrelser og 30 ekstra størrelser som kan spesialbestilles. Om noe ikke føles perfekt, spør i butikken.

3. Velg arbeidstøy med funksjoner som passer dine behov
Hva har du i lommene og hva bærer du? Velg en modell med egenskapene du trenger, om du trenger hylsterlommer eller ikke.

4. Viktig å velge arbeidsklær i henhold til reglene
Er det regler og forskrifter på din arbeidsplass? Hvilke krav stiller de til arbeidstøyet? Trenger du synlighetsplagg eller kanskje ID-kortholder?

5. Sist, men ikke minst - stil
Ikke glem stil. Det å se profesjonell ut er viktig. Førsteinntrykket er det som varer. Velg ditt favoritt design og farger, og glem ikke å se på våre matchene overdeler.

PS: Ta med et par nye kneputer hver gang du kjøper ny bukse. Om du arbeider mye på knærne er det viktig å ta en titt på kneputene med jevne mellomrom for å se om de holder mål.

Tags

Hultafors Group tilbyr et sortiment av ledende merker som gjør at profesjonelle brukere alltid er i forkant i forhold til funksjonalitet, sikkerhet, beskyttelse og generell effektivitet.

Hvert av merkene bidrar med kunnskap og innsikt i utfordringene som profesjonelle brukere møter hver dag. Kombinert med vårt felles engasjement for å holde profesjonelle brukere i forkant kan vi innfri om ikke overgå forventninger og levere produkter og løsninger som gjør arbeidsdagen tryggere, enklere og mer produktiv.

Hultafors Group er representert i alle større markeder i Europa og har egen salgsorganisasjon på de viktigste markedene. Konsernet er eid av Investment Latour AB, og hovedkontoret ligger i Hultafors utenfor Gøteborg i Sverige.

Mette Aarvold

Pressekontakt Produktspesialist ProtecWork Snickers Workwear ProtecWork 95728390
Meyla Enerly

Pressekontakt Sales Manager Tools & Ladders | Marketing Manager +4741520271