Hultafors foldekniv OKF for fritidsbruk

Hultafors lanserer foldekniv

Hultafors lanserer foldekniv utviklet for flere bruksområder. Når du skal på skogtur eller ut på fisketur, må du kunne stole på utstyret. Med denne foldekniven i lommen er du godt forberedt.

FOLDEKNIV OKF

Robust foldekniv i sortlakkert aluminium, deler i rustfritt stål og et sortlakkert knivblad i rustfritt stål. Perfekt å ha med i skogen eller på fisketuren. Kompakt design og egnet for flere bruksområder. Knivbladet låses enkelt og sikkert med en knapp på siden av håndtaket. Belteklipsen er vendbar og kan monteres på begge sider av håndtaket. Dette gjør at man kan velge hvordan kniven bæres, enten festet til et belte eller på innsiden av en lomme. Kniven kan brukes sammen med Hultafors tennstål.

• Sortlakkert knivblad i rustfritt stål
  • Knivbladet er herdet til 58-60 HRC
  • 2,8 mm tykt knivblad gir en robust kniv
  • Vendbar belteklips for enkelt feste til belte eller lomme

Produktet er tilgjengelig på lager i slutten av januar.