Hultafors vater for elektrikere - ELV 40

Hultafors lanserer vater for elektrikere

Hultafors ønsker å utvikle produkter som gjør at en arbeider mer effektivt. Med det nye vateret ELV 40 er det enkelt å gjøre elektriske installasjoner med høy presisjon med godt gjennomtenkte funksjoner.

Vater tilpasset elektriske installasjoner. Den C-formede aluminiumprofilen har endestykker i plast samt avstandsstykker i gummi som beskytter og forhindrer vateret fra å gli unna overflaten. Skyvemarkørene er gradert med 71 mm senteravstand som muliggjør rask og nøyaktig posisjonering når en installerer bryter eller koblingsbokser i henhold til DIN 49075.

•Toleranse i normalposisjon ±0,5 mm/m, oppned ±0,75 mm/m.
•Fokuslibelle med fargemarkering for enkel avlesning og en radie som er 200 mm, noe som gir en følsomhet på 10 mm/m.
•Libellvæsken er en lettflytende oljeblanding som gir boblen optimal mulighet for bevegelse.
•Boblen påvirkes ikke av statisk elektrisitet ettersom væsken er antistatisk.
•Trykt millimeterskala på siden av profilen.