Wibe lanserer tre nye farger av sin populære Vikingstep MIDI

Wibe Ladders Vikingstep Colour - sett farge på tilværelsen

Vikingstep Midi Color er en smart gardintrapp som passer perfekt for ethvert hjem eller kontor. Den er trygg å stå på, lett i vekt og enkel å bære og oppbevare. Vikingstep som produkt har vært tilgjengelig i mange år - nå blir den lansert i nye farger; gul, hvit og grå. Alle med et vakkert design som passer inn på kjøkkenet eller kontoret.

"Alle må strekke seg etter ting i høyden. Ved å bruke en gardintrapp som Vikingstep står du sikkert og stødig. Ved å tilby nye farger til et eksisterende produkt passer den bedre inn i et moderne hjem. Et smart, moderne og minimalistisk design kombinert med dype trinn og god holdbarhet. Vi ønsket å lage en gardintrapp som du skal kunne ha stående på kjøkkenet eller på kontoret, ikke bare for nytten men for at den ser flott ut", sier Jesper Östergren, Produktsjef i Wibe Ladders.

En lett, solid, fargerik og sammenleggbar gardintrapp som kun måler 35 mm når den er slått sammen, med en vekt på 5 kg. Dette gjør den svært kompakt og enkel å lagre. Utslått er trinnene 210 mm dype, noe som gir god stabilitet, sikkerhet og komfort under bruk. De gummierte føttene beskytter gulvet og reduserer risikoen for fallulykker. Kundene kan velge mellom en gul som skiller seg ut, en moteriktig grå eller en hvit som vil passe godt inn i ethvert moderne hjem eller butikkmiljø.

Ida Andrea Østgård

Pressekontakt Salgs- og Markedskoordinator Markedsføring +47 905 92 350