Hellberg Synergy Multi-Point Hørselvern

Hellberg Safety lanserer nytt hørselvern med Multi-Point Bluetooth®

Hørselvernet Hellberg Synergy har nå fått en mengde nye funksjoner i modellen "Hellberg Synergy Multi-Point". Det perfekte hørselvernet for deg som arbeider i høyt støynivå og må kunne kommunisere med andre samtidig som du beskytter hørselen.

Multi-Point teknologien tilbyr trådløs kobling via Bluetooth® til to mobiltelefoner, perfekt for de som bruker både jobbtelefon og den private, f.eks. streame musikk fra den ene og ta imot samtaler fra den andre. Aktiviserer du taleassistenten på din telefon (Apple Siri eller Google Assistant) kan du nå ringe, bytte sang eller pause musikken helt "hands-free" med Hellberg Synergy Multi-Point.

Hellberg sin allerede verdensledende teknologi for oppfattelse av tale og støyredusering gjennom talemikrofonen blir nå enda mer effektivt takket være Wideband teknologi, som ytterligere forbedrer lydkvaliteten ved samtaler. (Wideband/HD Voice krever støtte fra din telefonoperatør).

Foruten nye funksjoner tilbyr Hellberg Synergy Multi-Point også:

Nivåavhengig medhørsmikrofoner med EPS (Electronic Protection System) og perfekt retningsoppfatning og hørbarhet av lyden rundt.

AM/FM radio med AFC (Automatic Frequency Control) og 270° vridning for frekvensjustering. Enkelt å finne og bytte kanal uten finjustering.

AVC (Adaptive Volum Control) som automatisk justerer volumet ved telefonsamtaler avhengig av støynivået rundt.

62 timer bruk etter 3 timer oppladning. Oppladbare batterier og USB ladekabel følger med.

Varselfarget for økt synlighet.

Kompatibel med flere enn 45 av de mest vanlige hjelmene på markedet.

Hultafors Group kan stolt presentere åtte ledende merkevarer som sammen tilbyr en unik produktfamilie for profesjonelle håndverkere. Disse er; Snickers Workwear, Hultafors, Wibe Ladders, Hellberg, Dunderdon, Solid Gear, Toe Guard og Johnson Level.

Mette Aarvold

Pressekontakt Produktspesialist ProtecWork Snickers Workwear ProtecWork 95728390
Meyla Enerly

Pressekontakt Sales Manager Tools & Ladders, CLC +4741520271