Hellberg Safety lanserer vernebriller og beskyttelsesbriller.

Hellberg Safety lanserer vernebriller og kapselbriller

Hellberg Safety utvider sitt sortiment med personlig verneutstyr for hode, ansikt og hørsel. De nye verne- og kapselbrillene har lett vekt, holdbart materiale og en linseteknologi som er utviklet for å optimalisere god sikt under arbeid. Brillene gir deg god beskyttelse og komfort gjennom hele arbeidsdagen.

Etter flere års utvikling av hørselvern og visir, lanserer Hellberg Safety nå et helt nytt sortiment med verne- og kapselbriller. Et bredt sortiment fra enkle besøksbriller til avanserte verne- og kapselbriller gjør at den profesjonelle håndverkeren vil finne briller tilpasset alle lys- og arbeidsforhold.

"De nye verne- og kapselbrillene, som for alle Hellberg Safety produkter, er en kombinasjon av innovativ teknologi, overlegen brukeropplevelse og kvalitet. Dette skaper tillit og trygghet for brukeren - Peace of Mind. Med disse brillene kan brukeren være trygg på at øynene alltid er godt beskyttet, og at arbeidet kan utføres sikkert og effektivt", sier Magnus Persson, Project Manager hos Hellberg Safety.

Produktene er designet for å øke sikkerheten under alle forhold, med støtsikre linser som er ripe- og duggbeskyttet på begge sider. Brillene er tilgjengelige med flere type linser, alle utviklet for optimal beskyttelse og et klart syn. Alle verne- og kapselbrillene kan enkelt kombineres med hørselvern, vernehjelmer og visir. Modeller som kan settes over vanlige optiske briller finnes også i sortimentet.

Innfatning av høy kvalitet, ergonomisk design og praktiske egenskaper. Nesebro og justerbart sidestykke gjør at brillene sitter godt på i kombinasjon med hørselvern.

Hultafors Group kan stolt presentere ti ledende merkevarer som sammen tilbyr en unik produktfamilie for profesjonelle håndverkere. Disse er; Snickers Workwear, Hultafors, Wibe Ladders, Hellberg, Dunderdon, Solid Gear, Toe Guard, EMMA, Johnson Level og CLC.

Hultafors Group tilbyr et sortiment av ledende merker som gjør at profesjonelle brukere alltid er i forkant i forhold til funksjonalitet, sikkerhet, beskyttelse og generell effektivitet.

Hvert av merkene bidrar med kunnskap og innsikt i utfordringene som profesjonelle brukere møter hver dag. Kombinert med vårt felles engasjement for å holde profesjonelle brukere i forkant kan vi innfri om ikke overgå forventninger og levere produkter og løsninger som gjør arbeidsdagen tryggere, enklere og mer produktiv.

Hultafors Group er representert i alle større markeder i Europa og har egen salgsorganisasjon på de viktigste markedene. Konsernet er eid av Investment Latour AB, og hovedkontoret ligger i Hultafors utenfor Gøteborg i Sverige.

Pressekontakt Marketing Manager Norway Snickers Workwear, Solid Gear & Hellberg +47 977 44 031

Hultafors Group kan stolt presentere ti ledende merkevarer som sammen tilbyr en unik produktfamilie for profesjonelle håndverkere. Disse er; Snickers Workwear, Hultafors, Wibe Ladders, Hellberg, Dunderdon, Solid Gear, Toe Guard, EMMA, Johnson Level og CLC