Hyundai er årets merke i prestisjefylte Red Dot Awards

Hyundai er årets merke i prestisjefylte Red Dot Awards

Hyundai har de siste årene mottatt en rekke priser for design og innovasjon, blant annet fra anerkjente Red Dot Awards. I 2018-utgaven av utdelingen mottar Hyundai prisen «Red Dot: Brand of the Year 2018».

Hyundai Motor har nok en gang gjort det svært godt i anerkjente Red Dot Awards. I år er merket like godt tildelt den prestisjefylte tittelen «Red Dot: Brand of the Year 2018».

Red Dot Awards er en av de mest anerkjente designprisene i verden, og prisen for årets merke utdeles til et merke som har gjort det spesielt godt innen innovativ og kreativ design. Hyundai får særlig skryt for nyskapende designelementer, høy kvalitet i designet og ekspertise innen merkebygging.

- Det er en stor ære å bli valgt til «Red Dot: Brand of the Year 2018». Vi er ydmyke over å motta en slik anerkjennelse, og dette er en bekreftelse på at vi er på rett vei. Det er en viktig milepæl, sier markedsdirektør Wonhong Cho i Hyundai Motor Company.

- Dette motiverer oss til å jobbe enda hardere, og danner grunnlag for flere kreative og innovative prosjekter i fremtiden.

Den offisielle prisoverrekkelsen vil skje i Berlin 26. oktober.

Pressekontakt Produkt & PR-sjef