IBM Edge 2013

Mer enn 4.500 kunder og partnere deltar på IBMs Storage and Optimized IT solutions-konferanse - Edge 2013 - i Las Vegas 10.-14. juni.

Under konferansen lanserer IBM en rekke nye løsninger og tilbud innen Flash storage, PureSystems og Power Systems, som vil forbedre muligheter innen Big Data og Cloud.

"Cloud computing og Big Data analytics spiller en viktige rolle i forhold til å bidra til lavere driftskostnader, forbedret effektivitet og økt produktivitet," sier Tom Rosamilia, senior vice president, IBM Systems & Technology Group. "Men de bidrar også til bedre og raskere innsikt og en fundamental endring i måtene organisasjoner, offentlige og private, samarbeider med, lærer av og støtter sine kunder."

Mer om de forskjellige lanseringene på IBM News room (US)

• edge2013
  • puresystems

IBM er et globalt teknologiselskap med over 400 000 ansatte i 170 land. I over hundre år har vi flyttet grenser for hva teknologi kan utrette. Som verdens største IT-konsulentselskap og en storprodusent av maskin- og programvare, kan vi tilby våre kunder unik kompetanse og komplette løsninger.

I Norge har IBM bistått offentlig og privat sektor siden 1935. Sammen med vårt partner- og leverandørapparat leverer vi smarte løsninger til hele bedriftsmarkedet; fra små selskaper til Norges største bedrifter.