Billetter til Iceland Airwaves 2012 fås fortsatt hos Icelandair Norge

Til tross for at de generelle billettene til den kommende musikkfestivalen Iceland Airwaves 2012 er utsolgt, kan musikkelskere fortsatt kjøpe billetter som del av et pakketilbud hos det populære islandske flyselskapet Icelandair.

Icelandair tilbyr et Iceland Airwaves-pakketilbud, som inkluderer retur til Norge og et festivalpass.

Bekreftede artister er Sigur Rós, Of Monsters and Men, Swans, Ben Frost, Django Django, Ghost Poet, For A Minor Reflection, Kira Kira, og Ólafur Arnalds.

I tillegg vil det i løpet av festivalen være flere gratisshow i sentrum av Reykjavik.

Festivalen Iceland Airwaves er en årlig musikkfestival som er stolt av å kunne fremme voksende internasjonale og islandske musikere, blandet med Islands unike partyatmosfære. Den første Iceland Airwaves-festivalen ble holdt i 1999 som en engangsbegivenhet i en flyhangar på Reykjavik lufthavn. Siden den gang har festivalen blitt en yngleplass for ny musikk, og den tiltrekker hundrevis av festdeltakere, journalister og andre medlemmer av musikkindustrien fra hele verden. David Fricke, seniorredaktør i Rolling Stone har omtalt Iceland Airwaves som “den hippeste langhelgen på kalenderen over årlige musikkfestivaler.”

Iceland Airwaves vil finne sted mellom 31. oktober og 4. november 2012.

For å bestille pakketilbudet Iceland Airwaves 2012 med Icelandair, gå til http://www.icelandair.no/offers-and-bookings/book-packages/package/item437367/Iceland_Airwaves_2012/.

• billetter til iceland airwaves
  • billetter til iceland airwaves 2012
  • musikkfestivalen