Fly fra Stavanger til New York i sommer med Icelandair

Fly til New York fra Stavanger i sommer med Icelandair og opplev når mange av Norges største artister og forfattere tar New York med storm med fremføringer og events rundt om i hele byen.

Karl Ove Knausgaard leser høyt ved New York University.  Det populære bandet Datarock framfører sine mest kjente låter ved The Studio i Websters Hall. Eivind Opsvik gir ut sitt nye album “Overseas IV” ved Le Poisson på den hippeste adressen i byen, Bleecker Street. Barneklær er i søkelyset når Elisabeth Rognmo viser fram sin Jumina-kolleksjon ved Playtime New York, en internasjonal varemesse viet til barnas verden.

På 75-årsdagen sin i 2012 kan Icelandair feire med ni destinasjoner i Skandinavia og Finland: København og Billund i Danmark, Stockholm og Gøteborg i Sverige, Helsinki i Finland og Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim i Norge. I Nord-Amerika flyr Icelandair til New York, Boston, Seattle, Denver, Washington D.C, Minneapolis og Orlando i USA og Toronto og Halifax i Canada. Se alle destinasjonene på www.icelandair.no.

Icelandair er et av Europas ledende flyselskap med flyvninger til og fra Island, og videre over Atlanterhavet til USA og Canada. Icelandair tilbyr sikre og pålitelige flyvninger med utmerket service til storbyer på begge sider av Atlanteren.

Flyselskapet flyr ut fra Island og bruker landets geografiske beliggenhet mellom Nord-Amerika og Europa for å bygge et stadig voksende nettverk av internasjonale ruter.

Icelandair er en del av Icelandair Group.

• fly til nord-amerika
  • Fly fra Stavanger