Advanced Retinol + Ferulic line inneholder Phyto-Retinol Blend™ med to typer retinol, bakuchiol, rambutan og ferulsyre.

Høstinspirasjon: Avansert retinol fra Dr Dennis Gross

September er her i sin fargeprakt og gradestokken begynner så smått å krype nedover. Høsten er en perfekt årstid for å ta frem de mer aktive ingrediensene og produktene i hudprogrammet igjen.

Den enestående retinolserien fra Dr. Dennis Gross, Advanced Retinol + Ferulic line er perfekt for denne årstiden!  Dette er en serie som passer for alle hudtyper og hudtilstander, også de mest sensitive. Den har en avansert formula med to typer retinol, bakuchiol, rambutan og ferulsyre og tar resultatene til et helt nytt nivå – helt uten å irritere huden!

Denne serien knekker ned alle myter om retinol. Du kan fint bruke Advanced Retinol og Ferulic line daglig uten hverken irritasjon og nedetid. Effektene til superingrediensen retinol er mange!  Den forbedrer hudstrukturen, minimerer linjer, stimulerer kollagenproduksjonen, reduserer hyperpigmentering og forbygger og behandler akne.

Serien består av fem produkter: Texture Renewal Serum, Triple Correction Eye Serum, Intense Wrinkle Cream, Overnight Texture Renewal Peel og Overnight Wrinkle Treatment.

Produktene er utformet slik at de kan brukes sammen, lag på lag, for å maksimere resultatet. Kombiner produktene med Dr. Dennis Gross Professional Advanced Retinol Peel Treatment for et optimalt resultat.

Ta kontakt med Laila på 99417292 om du trenger mer info om retinol, Dr Gross eller hans effektive cosmeceutical serie!