Lansering av Dr. Gross Alpha Beta® 1.2.3. konsept

Lansering av Dr. Gross Alpha Beta® 1.2.3. konsept

Skin Goals blir enkelt med Dr Dennis Gross Alpha Beta® Essensials Kit 1-2-3 som gir raskt synlige resultater. Alpha Beta® produktene i 3 steg gir deg komplett, daglig hudpleierutine som rengjør, peeler og fukter huden. Du får en sunn, frisk og balansert hud med fin glød.

Alpha Beta® Daily Essentials kit

Alpha Beta® 3-step Kit for din daglige 3-stegs rutine inneholder Dr Gross bestselgende Alpha Beta® produkter – Extra Strength Daily Peels i ordinær størrelse, AHA/BHA Daily Cleansing Gel 60 ml og den nye Alpha Beta® Daily Moisturizer 15 ml. En daglig hudpleierutine med Dr Gross unike AHA/BHA konsept som holder huden i balanse, gir en jevnere hud og forbedret glød. Du betaler kun for peelingen.

Pris: 1 195 kr  Verdi gave: 645 kr

Relaunch: Alpha Beta® Daily Moisturizer 50ml

Opplev fuktet, sterk og jevnere hud allerede etter den aller første NYE Alpha Beta® Daily Moisturizer som forsterker effekten av Alpha Beta® Peels. Få en jevnere hud med silkemyk jevn finish som holder dagen lang. Denne raskt absorberende kremen inneholder de samme innovative ingrediensene som tidligere, men Dr. Gross har utviklet og endret sin opprinnelse formel og dosering for å få den enda mer effektiv. Det gir kremen en lettere konsistens og nydelig resultat som tar din daglige hudpleie med Alpha Beta® konseptet til neste nivået. Nye Alpha Beta® Daily Moisturizer er den aller letteste kremen i Dr Gross sortiment samtidig som den gir solid fuktighet og absorberes raskt.

Pris: 945 kr

For mer informasjon om Alpha Beta® Daily Essentials kit og Alpha Beta® Daily Moisturizer , se pressmedling i PDF. Kontakt oss for nærmeste forhandler.

Innovell Beauty Press team