Alpha Beta Exfoliating Body Treatment - your full body facial!

Nyhet! Alpha Beta Exfoliating Body Treatment

Nå lanserer vi Dr. Gross banebrytende nyhet for kropp — Alpha Beta Exfoliating Body Treatment som eksfolierer, behandler ulike hudproblemer og gir fukt — alt i et eneste steg.

Uansett om du har tørr hud, problemhud, solskader, vil ha glød eller bare et raskt, effektivt produkt som holder det den lover, så er Alpha Beta Exfoliating Body Treatment det ultimate produktet. Dr. Gross sine pasienter har lenge spurt og spurt om at han kan lage et like effektivt produkt for kroppen, som han har for ansiktet, og nå endelig, er den her!

Alpha Beta Exfoliating Body pads inneholder doble sett ensymer som eksfolierer kroppen umiddelbart ved hudkontakt med servietten og den har en trippelvirkende formel som er nøkkelen til de synlige super-resultatene, som er både umiddelbare og langtidseffektive.

Unike fordelar:

• Forvandler tørr, gusten og flassende hud til en sunn hud med fin glød

• Jevner ut hudtonen

• Gir spenst og fukt til hud som er "kreppet"

• Forhindrer inngrodde hår

• Motvirker keratosis pilaris

• Motvirker kroppsakne

• Gir fukt i dybden og beroliger huden

For mer informasjon, se pressemedling i PDF. Kontakt oss for næarmeste forhandler.