Nyhet: Alpha Beta® Glow Pad™ for Body Intense Glow

Nyhet: Alpha Beta® Glow Pad™ for Body Intense Glow

Dr Dennis Gross Alpha Beta® Glow Pad™ brun-uten-sol servietter finnes for både ansikt og kropp. På 1-2-3 eksfolierer den huden og gir en naturlig solbrun farge, full av glød.

Hydroksisyrer eksfolierer huden, fjerner døde hudceller og sørger for en jevn og fin solbrun farge uten flekker eller skjolder. Mikroinnkapslet DHA og soyaprotein sluses ned i huden for å «gi farge» fra dybden, som ved vanlig soleksponering. Den unike ingrediensen Erutrolose sørger for en balansert god naturlig farge på huden som ikke blir for gul/oransje i undertonen. Alpha Beta® Glow Pads absorberes på kun 5 minutter og gir farge suksessivt med full effekt etter en time. Med denne supereffektive servietten får du en herlig glød og nysolet følelse — raskt, enkelt og uten søl!

Pris 8-pakk: 595 kr

Bruksanvisning: Start påføring på ren og tørr hud og hold servietten brettet slik den kommer ut av pakken. Servietten masseres forsikring over huden. Når servietten begynner å bli tørr brettes den ut og du fortsett påføringen i nye områder. Vask hendene umiddelbart etter påføringen.

Tips! Bruk en fuktgivende body lotion eller Alpha Beta® Body Exfoliating Treatment før påføringen for en enda dypere og jevnere farge.

For mer informasjon om Alpha Beta® Glow Pad™ for Body Intense Glow, se pressmedling i PDF. Kontakt oss for nærmeste forhandler.

Innovell Beauty Press team