Nyhet fra Éminence Organics: Mangosteen Bliss for face & body

Nyhet fra Éminence Organics: Mangosteen Bliss for face & body

Mer mangosteen! Først ut kom Mangosteen Lactic Acid Collection med Éminence unike Lactic Acid Complex som skonsomt exfolierer huden, minimerer porer og gir glød. Den perfekte serien også for sensitive hudtyper. Serien hylles verden over.  Gi huden fantastisk lys og glød med nye Mangosteen Collection!

Hudpleierutinene som gir deg glød – fire fantastiske nyheter for ansikt og kropp. Ett perfekt komplement till dine eksisterende favoriter i Éminence Mangosteen Lactic Acid Collection.

Mangosteen Revitalizing Mist

Hver dråpe av denne oppfriskende ansiktsmisten tar sansene dine rett til paradiset! En fantastisk kombinasjon av antioksidantrik Mangosteen,energigivende ribose og rødkløverekstrakt som sammen minimerer porene og virker revitaliserende. En mist rik på  antioksidanter som beskytter huden din mot frie radikaler og for tidlig aldring.

Mangosteen Gel Moisturizer

En ansiktskrem med lett gelekremkonsistens som gjør huden din klar for lyskasterlys. Unik formel med fuktende gel-effekt som smelter inn og gir en halvmatt finish og minimerer porene med synlig effekt. Påføres etter Mangosteen Daily Resurfacing Concentrate for best resultat – genialt under sminke og gir samme følelse som en primer.

Mangosteen Body Lotion

Fukt huden i dybden med deilige bodylotion og en herlig duft av mangosteen. Inneholder et melkesyrekompleks som mikroeksfolierer huden og gir en fantastisk glød. Denne har en lett formel som absorberes umiddelbart og gjør huden silkeglatt. Med hjelp av xantoner fra mangosteens skall virker denne bodylotion også antiinflammatorisk og styrker hudens beskyttelsesbarriere.

Mangosteen Replenishing Hand Cream

Skjem bort hendene dine med denne luksuriøse anti-age håndkrem. Denne silkemye formelen eksfolierer skånsomt og fukter huden ved hver påføring. Beriket med kraftige antioksidanter som beskytter huden mot ytre påvirkninger, for tidlig aldring og gir myke hender med ungdommelig glød. Melkesyren beriker håndkremen og stimulerer cellefornyelsen.

For mer informasjon, se pressemelding i PDF. Kontakt oss for næraste forhandler.