Input Data kunngjør samarbeidsavtale med Bosch Car Service

Input Data kunngjør samarbeidsavtale med Bosch Car Service

Programvareselskapet Input Data har inngått samarbeidsavtale med Bosch Car Service om levering av programvaren EuroMek Total.

Input Data styrker seg som programleverandør til verkstedkjedene

Avtalen innebærer at Input Data får mulighet til å levere programvaren EuroMek Total til Bosch Car Service-kjedens ca.120 verksteder. Programvaren benyttes til gjennomføring av EU-kontroll og brukes blant annet hos BilXtra Verksted. Nylig har Input Data også inngått avtale med verkstedkjeden MECA. Daglig leder i Input Data, Hans Petter Jensen, ser gode muligheter i samarbeidene:

– Avtalen med Bosch Car Service og MECA gir oss tilgang til over 300 nye verksteder. Det gir oss svært gode muligheter til vekst i dette segmentet og vi får sjansen til å styrke oss som programvareleverandør til verkstedkjedene. Nå er det opp til oss å vise at vi er leveringsdyktige, sier Jensen.

Programvaren EuroMek Total skal på norgesturné

Salgsansvarlig i Input Data, Ken Bjerkeli, er allerede i gang med å planlegge en landsomfattende presentasjon av EuroMek Total. Omlag 300 verksteder skal besøkes fra sør til nord:

– Vi har gjennomført tilsvarende hos BilXtra Verksted med gode resultater, så dette gleder vi oss til. Men det er viktig at vi får med oss både Bosch Car Service- og MECA-verksteder når vi først er ute i de forskjellige regionene. Det dreier seg jo om ca. 300 verksteder til sammen, spredt over hele landet, så dette blir som en slags turné å regne for EuroMek Total, sier Bjerkeli.

For ytterligere opplysninger, vennligst kontakt:

Hans Petter Jensen, Daglig leder Input Data AS, Tlf. 95 18 01 93, E-post: hp@inputdata.no

Ken Bjerkeli, Salgsansvarlig Input Data AS, Tlf. 90 68 67 45, E-post: ken@inputdata.no

Selskapsinformasjon

Input Data AS er et norsk uavhengig programvareselskap, lokalisert i Fredrikstad. Selskapet utvikler programvarene Input Process og EuroMek Total. Input Data ble etablert i 1994 av Svein Ove Ivarsøy og Hans Petter Jensen, og har i dag 11 ansatte.

Hans Petter Jensen

Pressekontakt Daglig leder +47 951 80 193

Programvareselskap

Vi utvikler programvarene Input Process - et styrings- og kvalitetssystem for næring og industri, og EuroMek - et styringsverktøy for bilbransjen. Vi leverer våre produkter til et bredt spekter av bransjer og industrier. Vår filosofi er å skape fleksible og konkurransedyktige programvareløsninger, hvor håndverk, funksjonalitet og service skal være av beste kvalitet.

Input Data AS
Bruket 31