Gå videre til innhold
GRAND Classic 80 i «Green Tea» (NCS) med grepet DEEP i messing. Servantbatteri POSH i messing samt speilet GROOM.

Nyhet -

INR gjør det enkelt å velge baderomsinnredning i farger: Lanserer INR Accent i seks stilsikre kulører!

INR Iconic Nordic Rooms – produsenten av baderomsinnredning og dusjvegger – synes at badet ditt bør speile personligheten din. Med nøye utvalgte materialer, funksjoner og smarte finesser skal du kunne nyte tiden på badet litt ekstra – nettopp fordi det speiler deg. Design- og innovasjonsteamet på INR spør: Hvorfor skal du nøye deg med en farge som noen andre har valgt når universet er fullt av tusener på tusener fantastiske nyanser som bare venter på å bli valgt og gjenspeiles i din personlig utvalgte baderomsinnredning?

I omtrent et tiår har INR (fram til 2017 under møbelvarenavnet Aspen) lakkert baderomsmøbler i valgfri NCS-farge og dermed satt farge på tusenvis av baderom rundt om i Norden. Og antallet NCS-lakkerte møbelbestillinger har økt jevnt for hvert år. Men INRs designteam har også opplevd at det kan være vanskelig å velge bare én blant tusenvis av farger, og det vil de gjøre noe med. Fra nå av er de fast bestemt på å gjøre valget enklere og dermed bane vei for flere personlig innredede baderom i Norden.

Med den nye satsningen INR Accent har det trendinteresserte teamet på INR valgt ut seks NCS-farger som de synes er ekstra vakre på baderomsinnredningen i år, og som passer til de respektive møbelserienes unike designuttrykk. Men fargevalget har flere aspekter – det handler ikke bare om trender. Kristian Olsson, Nordisk Innovasjonssjef, forteller:

Da vi valgte farger tok vi ikke bare utgangspunkt i de fargene som er med i trendrapportene framover. Vi var også opptatt av å velge farger som passer det nordiske uttrykket, materialer og som holder over tid uten at du som forbruker risikerer å bli lei etter en sesong eller to.

I det håndplukkede utvalget ser vi farger som gammelrosa ”Rose Dust”, freshe ”Green Tea” og ”Vintage Blue” samt nougatkremfargede ”Cappuccino”. Også mørkere farger som ”Antracite” og ”Midnight Blue” har en selvskreven plass og passer godt til den svarte trenden som skyller over våre nordiske bad for tiden. Det er mulig å velge samtlige seks farger til alle INRS servantskap (med unntak av serien Kilen) med tilhørende oppbevaring og speilskap. Felles for alle – og selvfølgelig også for standardfargene Premium White, Still Grey samt servantskapene i trefinér – er at de er lakkert med INRs nye og unike TX Møbellakk som gir en slikeglatt, men samtidig meget slitesterk overflate som holder seg pen i mange år framover.

Så hva tror man – er fargetrenden her for å bli?

-Definitivt! Vi ser tydelige tendenser til at flere og flere nordboere vil ha baderomsmøblene lakkert i favorittfargen sin. Tiden da hvitt og grått var det eneste man ville ha på badet er endelig over, sier Kristian.

Les mer om INR Accent og se alle fargene på www.inr.no/accent

Flere bilder av badet over finner du på www.inr.no/bildebank

For mer informasjon kontakt

Petter Kvernstrøm, direktør INR Norge AS: petter.kvernstrom@inr.no

Petter Kvernstrøm

Pressekontakt Direktør 9029 6020 Les mer
Elisabeth Melsom Olsen

Pressekontakt Kunde- og Markedskonsulent 3333 0200

Skandinaviske baderom

INR står for svenskproduserte dusjløsninger og baderomsinnredning i skandinavisk design som legger forholdene til rette for et hyggelig og personlig bad på din måte.

Prestegaten 5
3126 Tønsberg