Møbelnyheter for skandinaviske bad fra INR: baderomsmøbler med store valgmuligheter

INR står for svenskproduserte dusjløsninger og baderomsinnredning i skandinavisk design som gjennom sin høye kvalitet og lange holdbarhet skaper en enklere hverdag for kundene. Nå lanseres to nye møbler som frister sansene våre på ulike måter: Grand Grip og Viskan Shade.

Innen de tre møbelseriene Air, Grand og Viskan – som både hver for seg og sammen tilbyr store valgmuligheter i størrelse, farger og materialer – lanserer INR nå to nye baderomsmøbler med kompletterende oppbevaring. Bak design og konstruksjon ser vi INRs produktdesignere Henrik Gustavsson og Robert Heimbro. Henrik forteller hvordan trender påvirker ham og teamet i designprosessen:

– Vi ser en økende interesse for taktile materialer på hele badet. Framtidens forbrukere ønsker å oppleve badet sitt gjennom alle sanser – det er ikke nok at det ser bra ut. For oss har de ekte trefinérene med årringer som kan føles under fingertuppene alltid vært den opplagte veien å gå. Det er her den nye Grand Grip passer inn, som tilbyr eikefinér i tre forskjellige beisutførelser.

Grand Grip i Dark oak

Viskan Shade har en mer visuell tilnærming med store valgmuligheter for forbrukeren. Robert Heimbro forteller:

– Shade har en tynn og delikat ramme rundt skuffefronten som skaper et stilrent skyggespill når lyset treffer. En moderne versjon av den tradisjonelle rammefronten, i hvitt eller valgfri farge på NCS-skalaen. For første gang tilbyr vi også servant i 120 cm med enkel kum plassert enten til høyre eller venstre.

Viskan Shade i Premium White

Som alltid er aspektene rundt bærekraft sentralt i designprosessen. Alle baderomsmøbler fra INR produseres i vårt eget produksjonsanlegg i Jønkøping, noe som gir kontroll over hele produksjonskjeden og minimerer behovet for langtransport. Den unike overflatebehandlingen TX Top Extreme™ beskytter møblene mot fukt og forlenger levetiden betraktelig sammenlignet med mange andre overflatebehandlinger på markedet.

Grand Grip

Grand Grip får sitt harmoniske og balanserte uttrykk takket være det elegant innfreste grepet der skuffene møtes. Velger du møbelet ditt i finér er grepslisten i massiv eik. Serien produseres i Sverige og leveres med overflatebehandlingen
    TX Top Extreme™ som beskytter mot fukt og slitasje i minst 15 år.

Mål 60 / 80 / 100 / 120 / 140 cm

Høyde: 570 mm

Dybde: 450 mm

Mer om Grand Grip

Viskan Shade

En moderne vri på den klassiske rammefronten er designidéen bak Viskan Shade. Rundt skuffefrontene er det en delikat ramme som tilfører karakter gjennom det svake skyggespillet som oppstår når lyset treffer. Serien produseres i Sverige og leveres med overflatebehandlingen TX Top Extreme™ som beskytter mot fukt og slitasje i minst 15 år.

Mål 40 / 50 / 60 / 80 / 100 / 120

Høyde: 490 mm