PRODUKTNYHETER FRA INR SOM TAR BADEROMMET TIL ET NYTT NIVÅ

PRODUKTNYHETER FRA INR SOM TAR BADEROMMET TIL ET NYTT NIVÅ

I disse dager lanserer INR sin nye katalog, som byr på en mengde interessante og innovative produktnyheter på både møbel- og dusjsiden. Med blant annet ny inndeling av dusjveggene og et nytt sortiment benkeplater til møbelserien GRAND, skal INR møte de nordiske kundenes etterspørsel etter designinnredning i høy kvalitet, som dessuten gjør det enklere å velge og finne de riktige produktene til baderommet.

MØBELNYHETER

INRs møbelserie GRAND imponerer både når det gjelder høyde og dybde. I tillegg til å by på markedets mest motstandsdyktige overflatebehandling, TX Top Extreme™, har GRAND også tre ulike design på frontene: Solid med slette fronter, Grip med fronter med grepslist og Classic med rammespeil. Til serien lanseres nå LEVEL med tre utvalgte benkeplater i kvartskompositt sammen med innfelt servant i matt hvit eller antrasittfarget porselen.

Nyhet 2021- Benkeplaten LEVEL med innfelt servant til GRAND-serien.

- Etterspørselen etter vakre benkeplater i høy kvalitet til baderommet er stor, og med det nye alternativet LEVEL til vår bredeste møbelserie GRAND, kan vi nå tilby kundene stor variasjon i det designmessige uttrykket, sier Henrik Gustavsson, Nordic Innovation Manager, på INR.

DUSJNYHETER

På dusjsiden gjennomføres en rekke endringer og nylanseringer. Den største forandringen er at de seks dusjseriene blir fire – for å belyse likheter og ulikheter – noe som igjen vil gjøre det enklere for kundene. De fire seriene EPIC, ARC, LINC og BRIC har med sine underserier Original, Flex, og Frame totalt 62 dusjmodeller for plassering i hjørne, i nisje, midt på vegg og på badekarkant. Dette sier Kristian Olsson, INRs Nordic Head of Purchasing and R&D:

- Vi har hatt som mål å skape et tydeligere sortimentet for å forberede for framtidige produktnyheter. En smartere inndeling av produkter som ligner hverandre føles også som et naturlig steg, koblet til våre nye digitale satsninger på webben.

Nyhet 2021 - ARC 43 Original Plus

Blant produktnyhetene på dusjsiden ser vi nyheter både i ARC- og LINC-serien, som for eksempel de frittstående dusjveggene ARC 43 Original Plus og LINC 19 Original respektive ARC 19 Original.

Nyhet 2021 - LINC 19 Original och ARC 19 Original

I den mest eksklusive dusjserien EPIC leveres alle modeller fra og med 2021 med innfelt gulvbeslag for forbedret stabilitet og funksjon.

Den nye katalogen gjelder fra 1. februar.

Bestill den eller bla online.

For mer informasjon kontakt

Petter Kvernstrøm, Daglig leder, petter.kvernstrom@inr.no