BeautyPrep™ – skjønnhet starter her

God hudpleie har alltid ligget til grunn for et flott makeupresultat, og med de siste årenes fokus på en naturlig hud har hudpleie blitt viktigere og viktigere. BeautyPrep™ hudpleieprodukter er en utvidelse av skjønnhetsrutinen din og det perfekte utgangspunktet før makeup.

Trioen Face Cleanser, Face Toner og Face Moisturizer pleier og beskytter huden din samtidig som den forsterker fordelene ved mineralmakeupen du elsker. Bruk BeautyPrep™ hver morgen for en jevn overflate før påføring av makeup, og hver kveld for å fjerne makeup og gi næring til huden. Produktene passer alle hudtyper.

BeautyPrep™ Face Cleanser og Face Toner er Ecocert-sertifisert. Du kan lese mer om denne sertifiseringen her.

Steg 1: BeautyPrep™ Face Cleanser er et nærende rensevann til ansikt, øyne og leppe som effektivt fjerner makeup og urenheter. Micellarvann fungerer som en magnet som trekker til seg oljer, smuss og forurensing. Aminosyrer fra hvete nærer, agurkekstrakt fukter og roer mens vitaminer gir beskyttelse. For en dypere rens, bruk Magic Mitt™ før rensen. Denne magiske kluten fjerner makeup med kun vann samtidig som huden får en mild eksfoliering.

Steg 2: BeautyPrep™ Face Toner er en mild toner som minsker synligheten av porer og forbereder huden på fuktighetskrem og makeup. Kokosvann og ekstrakter fra sitrongress, eple og gulrot tilfører fuktighet, balanserer pH-balansen og beskytter huden.

Steg 3: BeautyPrep™ Face Moisturizer er en lett krem som tilfører fuktighet, beskytter mot forurensing og gir en jevn overflate før makeup. En unik blanding av rose-stamceller (hvit rose, damaskusrose, nyperose og sentifoliarose) strammer opp, fornyer og styrker. Bland inn litt Glow Time® BB Cream for en lett farget dagkrem med fantastisk glød og SPF.