Vi føler oss alltid fine når bunaden eller 17.mai-kjolen er på, leppene er røde og huden gløder. Føl deg fin på nasjonaldagen med jane iredale!

Farge og glød til 17. mai!

Pass på at huden din er ren og godt fuktet før du begynner å legge din makeup – dette er kanskje noe av det viktigste du gjør for å få et jevnt og varig resultat! Hudpleieproduktene fra jane iredale gir deg en hud som er makeup-ready!

Legg en base på huden ved å blande Smooth Affair Primer med Glow Time BB Cream SPF25. Dette gir huden en jevn overflate, masse glød og beskytter huden mot solen hele dagen! Klem ut litt produkt på håndbaken og påfør med Foundation Brush for et flawless resultat. Legg gjerne også et tynt lag med PurePressed Base SPF20 for ekstra dekk og solbeskyttelse!

Ram inn ansiktet med det helt nye Contour Kitet fra jane iredale! Bruk Blending/Contouring Brush til å legge skygge, highlighter og blush strategisk i ansiktet for å få frem dine beste trekk! Finn din ansiktsform under for å se hvor du bør legge din contouring:

Bruk det helt nye Snap Happy® Makeup Kit for en enkel, men lekker øyemakeup. Her finner du en skyggetrio som skimrer i solen og gir et varmt, men innrammet blikk. Begynn med å legge den lyseste skyggen over hele øyelokket med Large Shader Brush for å åpne blikket. Bruk Crease Brush for å legge den varme bruntonen ytterst på øyelokket og langs globallinjen, før du avslutter med den skimrende blåtonen. Legg gjerne også de to mørkeste fargene under nederste vippekant med Detail Brush for et helhetlig look. Sett prikken over i-en med Longest Lash Mascara!

Og du – Snap Happy® Makeup Kit inneholder også et mattende pudder og en nydelig blush! Perfekt å ha med seg i vesken dersom du trenger en enkel og rask touch up.

Vi elsker litt farge på leppene når vi er i feststeming, men 17. mai er en dag med mye god mat og drikke som gjør det vanskelig å holde leppestiften on fleek! Løsningen er enkel: Lip Fixation fra jane iredale! Dette er en leppestift som påføres flytende og tørker til en matt og jevn fargetone som sitter hele dagen! Produktet er også tosidig, men en gloss som pleier og fukter i den andre enden, og som du kan påføre i løpet av dagen. Den helt nye fargen Content er en matt, nude rødfarge med en klar skimmer-gloss i andre enden, perfekt for en subtil men festklar look!

Nå er du klar for å veive med flagget og spise så mange is du vil! Gratulerer med dagen!