jane iredale - the skincare makeup

Rene mineraler, hudpleiende makeup

RENE MINERALER - HUDPLEIENDE MAKEUP

Produktkvalitet og testing

Vi bruker ingredienser av høyeste kvalitet tilgjengelig for å sikre at du blir fornøyd med produktets konsistens, påføring, dekkevne og resultat. Seks av våre baseprodukter er i tillegg i samsvar med den nyeste teknologien tilgjengelig som sikrer bredspektret beskyttelse.

For å garantere den høye produktkvaliteten vi lover har alle produktene våre gjennomgått utvidede tester. I tillegg til alle testene hvert enkelt produkt må gjennom for å bli godkjent i USA og på de internasjonale markedene, har jane iredale utført flere tester som ikke er obligatoriske for kosmetiske produsenter. Dette er gjort fordi vi ønsker å tilby høy kvalitet på våre produkter og for at du skal føle deg trygg.

Vi kan derfor si at produktene våre er dermatologisk testet, sensitivitetstestet, hypo-allergene og irriterer ikke. Alle produkter er ikke-komedogene. Det vil si at det er mindre sannsynlig at produktene tetter porer og bidrar til akne, noe som gjør de godt egnet for en sensitiv eller utbruddsdisponert hud.

Ingen av testene som gjennomføres innebærer dyr. Våre produkter er ikke testet på dyr, vi bruker ikke ingredienser som er testet på dyr og vi selger ikke inn i markeder som krever dyretesting.

Les mer om vårt arbeid for en dyrevennlig kosmetikk her.