Få en klassisk og lekker brudelook med jane iredale!

Tips til bruden

Klassisk brudelook

La deg inspirere av en delikat og naturlig fargepalett, med fokus på frisk glød, lekre lepper og myk innramming av blikket. Start med en nyrenset og nyfuktet hud (sjekk ut BeautyPrep™ hudpleieprodukter).

Etter Smooth Affair Primer & Brightener, påfør Glow Time Full Coverage Mineral BB Cream og PurePressed Base med børsten The Handi. Ikke glem Hydration Spray for en naturlig finish og ekstra holdbarhet!

Påfør øyeprimeren Smooth Affair For Eyes i fargen Canvas for en øyensminke som sitter hele dagen. Legg deretter PurePressed Eye Shadow Hush over hele øyelokket

Bruk litt Moonglow Bronzer midt på øyelokket og PurePressed Eye Shadow Cappucino langs globallinjen. PurePressed i fargen Bone legges i den innerste øyekroken og på brynsbenet. Fullfør med Mysikol Powdered Eyeliner Dark Topazog få flotte vipper med PureLash Lash Extender & Conditioner og Longest Lash Thickening and Lengthening Mascara.

Bruk øyenskyggen Peach Sherbet som en highlight på ansiktets høyeste punkter – fokuser på neseryggen, toppen av kinnbenet og amorbuen i overkant av leppene.

Få friske roser i kinnene med Purepressed Blush Barely Rose. Påfør fra midten av kinnet og dra den lett opp mot tinningen.

Avslutt med an av våre to deilige nye farger i PureMoist Lipstick, nemlig Lisa og Susan. Lisa har en dyp gammelrosa tone som heller mot brun, mens Susan har en kald rosafarge. Gi looken din en ekstra løft med disse leppestiftene. som også pleier og gir næring til leppene!