Beyond Matte Liquid Foundation

jane iredale introduserer en NYHET! Beyond Matte Liquid Foundation

Endelig et rent, multifunksjonelt, 3-i-1 produkt. Primer, concealer og foundation i ett, som dekker ujevnheter i huden. Med 18 ulike farger for en fotoklar semi-matt finish. #GoingBeyondMatte

Med denne multifunksjonelle foundation har du alt du trenger for å  skape den perfekte basen, og et selfie klart ansikt. Med et bredt spekter av farger og undertoner har alle muligheten til å  finne sin farge!

Denne skin-loving formulasjonen består av:

• Poretect™ som er miljøvennlig ingrediens laget av linfrø og sellerifrøekstrakter
  • Xilgel™ som er en blanding av tamarindfrø og hyaluronsyre
  • Peptider

Denne kombinasjonen vil jevne ut, matte ned og reduserer synligheten av porer for et fotoklart ansikt!

Kategorier

jane iredale – THE SKINCARE MAKEUP® er en av hovedaktørene innenfor mineralmakeup, introdusert allerede i 1994. Serien er basert på rene mineraler, pleiende planteekstrakter og høy ingredienskvalitet. Baseproduktene gir en fantastisk dekkevne med naturlig finish og frisk glød. Seks av baseproduktene inneholder også bredspektret UV-beskyttelse i tillegg til å være vannresistente i opptil 40 minutter, noe som gir en unik holdbarhet.

jane iredale – THE SKINCARE MAKEUP® distribueres av Skintific AS.