Produktguide Jane Iredale 2021

Produktguide Jane Iredale 2021

For oss er den vakreste makeupen en sunn makeup som gir frisk og glødende hud. Hvert eneste produkt fra Jane Iredale er laget for å fremheve dine beste trekk og i tillegg være en forlengelse av din hudpleie.

jane iredale – THE SKINCARE MAKEUP® er en av hovedaktørene innenfor mineralmakeup, introdusert allerede i 1994. Serien er basert på rene mineraler, pleiende planteekstrakter og høy ingredienskvalitet. Baseproduktene gir en fantastisk dekkevne med naturlig finish og frisk glød. Seks av baseproduktene inneholder også bredspektret UV-beskyttelse i tillegg til å være vannresistente i opptil 40 minutter, noe som gir en unik holdbarhet.

jane iredale – THE SKINCARE MAKEUP® distribueres av Skintific AS.