Produktguide Jane Iredale 2020

Pressemelding   •   okt 27, 2020 12:07 CET

For oss er den vakreste makeupen en sunn makeup som gir frisk og glødende hud. Hvert eneste produkt fra Jane Iredale er laget for å fremheve dine beste trekk og i tillegg være en forlengelse av din hudpleie.

jane iredale – THE SKINCARE MAKEUP® er en av hovedaktørene innenfor mineralmakeup, introdusert allerede i 1994. Serien er basert på rene mineraler, pleiende planteekstrakter og høy ingredienskvalitet. Baseproduktene gir en fantastisk dekkevne med naturlig finish og frisk glød. Seks av baseproduktene inneholder også bredspektret UV-beskyttelse i tillegg til å være vannresistente i opptil 40 minutter, noe som gir en unik holdbarhet.

jane iredale – THE SKINCARE MAKEUP® distribueres av Skintific AS.

Kommentarer (0)

Kommentar