Leksands

Leksands bidrar med rene hestekrefter til Landskampen på TV2 fredager fra uke 33

Etter å ha blitt grust ned i støvlene av svenskene i fjor, er det duket for nok en sesong av «Landskampen» der Norge kan ta sin revansje.

Under ledelse av Marit Bjørgen og Gunde Svan, skal kjente og kjære norske og svenske idrettshelter forsvare nabolandenes farger i sesong tre i flotte omgivelser på Oscarsborg.

Leksands knekkebrød bidrar med god energi til deltagerne slik at de kan yte sitt beste under konkurransen. Like spent som vi er på hvem som vinner, lurer vi veldig på hva slags knekkebrødtype de er. Deltagerne er ulike, og det er også knekkebrødene fra milde til smaksrike. Med smakskalen har vi gjort det enkelt å finne sin favoritt.

Nordmenn elsker knekkebrød! Og det er ikke så rart. Mye fiber, sunt og godt, enkelt og lang holdbarhet er noen grunner til at knekkebrød finnes i omtrent alle hjem.

Leksands knekkebrød har bakt knekkebrød siden 1817 på samme oppskrift som den gangen; kun rene råvarer av mel, vann, gjær og en klype salt. Kornet dyrkes så nært bakeriet som mulig, og vannet får vi fra egen kilde. Bakt naturlig for deg!

På et punkt har vi slått svenskene allerede; ingen land har et så bredt utvalg av Leksands trekanter som vi har i Norge!