The Berry Company fruktdrikker er nå tilgjengelig i Coop Mega

The Berry Company fruktdrikker er nå tilgjengelig i Coop Mega

Jensen & Co overtok salg og markedsføring av The Berry Company i januar 2020 og har tilbudt en bredde med naturlige fruktdrikker til NorgesGruppen siden da. Nå vil også serien bli tilgjengelig i Coop Mega. The Berry Company består av en serie med nøye balanserte blandinger med kun naturlige ingredienser med et høyt innhold av bær- og fruktjuice. Produktene er ikke tilsatt sukker og ingen kunstige tilsetninger. De eksotiske og velsmakene drikkene som blir tilgjengelig i Coop er bestselgeren Tranebær, Superberries Skogsbær, Goji og Granateple. Produktene kan brukes til flere anledninger og kan drikkes alene eller blandes med soda eller alkohol.

Du finner The Berry Company i utvalgte Spar, Meny, Bunnpris, og nå også i Coop Mega-butikker.

Jensen & Co, distributør av The Berry Company-produktene
Kontaktperson: Irén Nicolaisen, Kategorikoordinator Jensen & Co,