"Styrke er evnen til å bryte en sjokoladeplate i fire deler med bare hendene - og så bare spise én av delene.... "Eller?

Er du som meg og bare elsker sjokolade? og lett kan spise den ene biten etter den andre, men kjenner på kroppen etterpå at det kanskje ikke var så lurt? Bli med oss på yoga- og sjokoladeweekend på Holmsbu Badehotell i november.

Rebecca van Eck - vår leder forteller:
Jeg har brukt litt tid på å finne ut hva slags trening og hva slags kost som fungerer for at min livskvalitet skal bli bedre. For noen år siden prøvde jeg i en (veldig liten) periode å kutte ut sjokolade. Det gjorde meg bare sur og lite tilfreds. Jeg ELSKER sjokolade!

Så lærte jeg meg å lage sjokolade selv, med naturlige ingredienser. Det gjør at jeg kan kose meg like mye som før, uten å få vondt i magen eller putte mye kunstige stoffer i kroppen. Damen bak oppskriftene har sagt JA til å bli med oss på yogaretreat!!! Anette Borge skal bli med å holde sjokoladekurs denne helgen, og jeg gleder meg vannvittig mye til å lære mer om hvordan man kan kose seg sunt.

10 plasser er allerede utsolgt, vi har kapasitet for 10  Jeg gleder meg til å veilede pust, yoga og spise masse sjokkis i november.

Holmsbu Badehotell er herlig også i november - hvem sier at det kun må være i sommermåneder man reiser til slike steder? Så herlige opplevelser venter deg en snau time sør fra Oslo gryta 3 dager i november.

• Livsstil, mote, fritid

• weekend
  • sjokolade
  • ansvarlig turisme
  • yoga
  • aktiviteter
  • god mat

Mer enn 28 års erfaring på å arrangere gruppe- og temareiser for jenter. Våre tema på reisen er: Trening, yoga, mindfullnes, vandring, sykkel, weekend og kultur. Vi hadde planlagt 170 gruppereiser over hele verden i år - men det ble satt en stopp for det i mars og vi har engasjert oss i å finne spennende og kreative løsninger her hjemme i Norge i tiden fremover.  Vi gleder oss til å vise deg nye og kanskje mindre kjente steder i Norge, alltid i kombinasjon med våre aktiviteter og verdier.  Egen leder er med på alle våre reiser og det er mindre grupper. Hjertelig velkommen!