​Beis terrassen på halve tiden!

​Beis terrassen på halve tiden!

Beis terrassen på halve tiden

Kribler det litt i magen når du tenker på varme sommerdager ute på terrassen? Der du skal nyte solsteken blant blomster, puter og tepper. Luksusliv! Men kanskje slutter det å krible når du ser den grå, matte og vinterslitne terrassen som så sårt trenger litt omsorg før den er klar for noe som helst… Å gjøre terrassen klar for storinnrykk, trenger ikke å ta lang tid. Med enkle grep får du terrassen sommerklar i en fei!

Ett strøk er nok!

Mens de fleste terrassebeiser krever to strøk for å få god nok beskyttelse, trenger du kun å påføre ett strøk med TREBITT Terrassebeis. Dette gjør at du får et mindre forbruk av terrassebeis, i tillegg til at du bruker halve tiden på å gjøre jobben. At beisen har inntil tre års holdbarhetstid, er det også godt å tenke på når du er i gang. Selv om tiden er halvert, er resultatet selvfølgelig det samme. En vakker, matt og slitesterk overflate.

TREBITT Terrassebeis trekker godt inn i treverket, og har en vannavissende effekt som hindrer hindrer oppsprekking av treverket. Beisen inneholder pigmenter og lysfilter som beskytter treverket mot solen, i tillegg til at den beskytter terrassen mot svertesopp.

Se hvordan du enkelt og effektivt beiser terrassen her.

Finn riktig farge

Beis er det nærmeste du kommer en naturlig behandling, og det er viktig å bruke litt tid på å finne akkurat den fargen som passer til din terrasse. Med riktig farge på terrasse og uteplass, skaper du en visuell forbindelse mellom husets arkitektur og omgivelsene rundt. Det gir helhet, ro og harmoni i uterommet. TREBITT Terrassebeis finnes i et stort utvalg transparente farger, som tar vare på treverkets naturlige struktur og fargespill. Mer om hva du må tenke på når du velger farge, både til terrassen og huset, kan du lese om her.

La sommeren komme!

Når du først er i gang med jobben, hvorfor ikke ta litt trapper og møbler i slengen? TREBITT Terrassebeis er godt egnet også her, og vil skape en fin helhet mellom de ulike elementene.
Da er det bare å sette i gang, husk at du er ferdig på et blunk. Så kan sommeren bare komme!

Les mer om årets terrassetrender her.