VEGG: JOTUN 1105 VILLAHVIT, KRAKK: JOTUN 8413 HERREGÅRDSGRØNN

Selvrensende nyhet for vakre vegger!

Fuktig klima gjør kledningen svært utsatt for svertesopp og algevekst. Nye DRYGOLIN Nordic Extreme har selvrensende egenskaper som motvirker begroing og holder husveggen ren og pen lenge.

LYSE VEGGER HOLDES RENE

Hvite, lette og lyse farger har sterke tradisjoner i Norge. Når du maler huset i en lys nyanse, kan det imidlertid være krevende å holde huset rent og pent over tid. Skitt og begroing synes mye bedre på en lys vegg, enn en vegg med mørke farger. Da er det godt å vite at nye DRYGOLIN Nordic Extreme har selvrensende egenskaper som motvirker dette.

Nye DRYGOLIN Nordic Extreme har selvrensende egenskaper som motvirker begroing og holder husveggen ren og pen lenge. Veggen er malt med Jotun 1624 Letthet. Staffasje: Jotun 1624 Letthet. Terrasse: TREBITT Terrassebeis 9073 Shimmergrå.

SELVRENSENDE EGENSKAPER

DRYGOLIN Nordic Extreme inneholder effektive biocider. Svært lavt skittopptak gjør at svertesopp og skitt har vanskeligere for å feste seg. Slik får huset et varig nymalt utseende, og det blir enklere å holde husveggen ren.

Mal inngangsdøren i en mørk nyanse, og skap en vakker kontrast til det lyse. Denne døren er malt i fargen Jotun 9938 Dempet Sort. Vegg og staffasje i Jotun 9918 Klassisk Hvit.

DRAR NYTTE AV REGNVÆRET

Når været står på som verst, er det godt å vite at DRYGOLIN Nordic Extreme gir huset den aller beste beskyttelsen. Nye DRYGOLIN Nordic Extreme spiller på lag med været, og når det regner vil svertesopp og skitt skylles av fra malingsfilmen. Se hvordan malingen er utviklet for å være selvrensende med ekstremt lavt skittopptak: https://www.youtube.com/watch?v=umaArFvaVkM

UNIK EXTREME-TEKNOLOGI

Den selvrensende egenskapen er bare én av de unike egenskapene til DRYGOLIN Nordic Extreme. Overlegen beskyttelse, ekstrem farge- og glansholdbarhet og suverene påføringsegenskaper gjør nye DRYGOLIN Nordic Extreme til vår suverent beste utendørsmaling noensinne. Vil du vite mer om hvordan vi tester og utvikler vår maling, besøk oss på jotun.no/drygolin