VEGG: JOTUN 1434 LABRADOR, STAFFASJE: JOTUN 1001 EGGHVIT, MUR: JOTUN 1500 GRAFITTGRÅ

Vår suverent beste utendørsmaling noensinne

SUVERENT BEST

DRYGOLIN Nordic Extreme er Jotuns suverent beste maling noensinne og holder lengst. Ny banebrytende teknologi gir huset overlegen beskyttelse og ekstrem farge- og glansholdbarhet. Selvrensende egenskaper sikrer et svært lavt skittopptak, og Jotuns unike fargeteknologi gir DRYGOLIN Nordic Extreme egenskaper som gir deg varig vakkert hus.

Nyheten som nå lanseres i markedet er resultatet av omfattende forsknings- og utviklingsarbeid. Se filmen som gir et innblikk i dette arbeidet, og hvorfor DRYGOLIN Nordic Extreme er Jotuns beste utendørsmaling noensinne.

BANEBRYTENDE EXTREME-TEKNOLOGI

– DRYGOLIN har beskyttet norske hus og hjem i over 70 år. Kontinuerlig forskningsarbeid har gitt oss kunnskap om hva en maling må tåle for å gi huset den aller beste beskyttelsen, sier Sigve Fjelde ved Jotuns laboratorium i Sandefjord.

TESTET UNDER EKSTREME FORHOLD

Store variasjoner i det norske været setter stadig høyere krav til både farge og produkt. – Våre testprogrammer er optimalisert for å sikre at DRYGOLIN tåler det tøffe og varierte norske klimaet, sier Fjelde. Derfor tester vi malingen i Norge, og Kråkenes Fyr er ett av flere teststasjoner utendørs.

OVERLEGEN BESKYTTELSE

Testene viser at DRYGOLIN Nordic Extreme har overlegen beskyttelse mot vanninntrenging og overlegen beskyttelse mot vannbelastning over tid. – Når været står på som verst er det godt å vite at du har gitt huset den aller beste beskyttelsen, sier Fjelde.

EKSTREM FARGE- OG GLANSHOLDBARHET

Unik Extreme-teknologi gjør at DRYGOLIN Nordic Extreme holder lengst på farge og glans, slik at huset ser nymalt ut lenge.

DRYGOLIN Nordic Extreme er tilgjengelig i alle dekkende utendørsfarger fra Jotun. I vårt digitale fargekart får du utfyllende fargeinformasjon og tips til fargekombinasjoner for hele huset, også grunnmur og terrasse. Link til fargekartet: utefarger.jotun.no

SELVRENSENDE EGENSKAPER

Svært lavt skittopptak gjør at svertesopp og skitt har vanskeligere for å feste seg. Slik får huset et

varig nymalt utseende, og det blir enklere å holde husveggen ren.

SUVERENE PÅFØRINGSEGENSKAPER

Tester av påføringsegenskaper viser et entydig resultat. DRYGOLIN Nordic Extreme er lettest å påføre, har bra dekkevne og renner ekstremt lite. Jotun har forsøks-hus i en rekke norske byer, blant annet i Kristiansand. Profesjonelle malere tester påføringsegenskaper, og husene følges nøye opp av Jotuns forskerteam.

VARIG VAKKERT HUS

De suverene egenskapene til DRYGOLIN Nordic Extreme og Jotuns unike fargeteknologi gir huset et varig vakkert utseende.

Vil du vite mer om hvordan vi tester og utvikler vår maling, besøk oss på jotun.no/drygolin

BILDER:

• Her ligger også emballasjebilder i ulike formater for DRYGOLIN Nordic Extreme
  • Vi minner om at ved å laste ned bilder, godkjenner du samtidig at fotografiene er Jotuns eiendom og kan kun brukes til omtale av DRYGOLIN/Jotuns farger og produkter, og ikke som illustrasjonsbilder av andre saker.
  • Fotokrediteres Jotun A/S / DRYGOLIN