Over 100 nye kunder til Junglemap i første kvartal 2022

Over 100 nye kunder til Junglemap i første kvartal 2022

Junglemap er i sterk vekst og hadde et rekordår i 2021. Og trenden fortsetter. Bare i første kvartal 2022 fikk Junglemap over 100 nye kunder.

Junglemap oppfant NanoLearning i 2006. En metode som gjør det mulig for organisasjoner å dele store og komplekse emner inn i små biter – og distribuere dem over tid.

– Vi ser at stadig flere organisasjoner innser at læring ikke er et arrangement, men en prosess», sier Matti Olofsson, CCO i Junglemap. Med NanoLearning tilbyr vi en metode som leverer målbare effekter, og det er det alle typer organisasjoner trenger.

Informasjonssikkerhet er et område som flere og flere organisasjoner bør prioritere. De fleste av Junglemaps kunder bruker NanoLearning for å øke og opprettholde bevissthet rundt sikkerhet over tid.

– Norge er på topp i digitalisering, men scorer lavt når det gjelder cybersikkerhet, sier Matti Olofsson. Dette er et gap vi må gjøre noe med.

Det norske synet på informasjonssikkerhet har lenge vært for teknisk, mener Matti Olofsson. Til tross for at de aller fleste cyberangrep tar sikte på mennesker og adferd. Ved å bruke NanoLearning som metode hjelper Junglemap organisasjoner med å bygge de menneskelige brannmurene som er helt kritiske for å forhindre cyberangrep.

– Våre sterke tall taler for seg selv, sier Matti Olofsson. Flere og flere organisasjoner innser at de må sette folk først i sitt strategiske sikkerhetsarbeid.