Tiina Harakka ny Director of Content Management i Junglemap

Tiina Harakka ny Director of Content Management i Junglemap

Junglemap tilbyr skreddersydde NanoLearning-kurs. De siste to årene har Junglemap produsert flere hundre opplæringsløp. Tiina Harakka går nå inn i rollen som Junglemaps Director of Content Management.

Allerede i 2020 ble Junglemap Productions startet for å møte den økte etterspørselen etter skreddersydde NanoLearning-kurs. En investering som har gått veldig bra med hundrevis av produksjoner til både privat og offentlig sektor de siste to årene. Tiina Harakka, som har lang erfaring innen innholdsproduksjon, har vært en del av det vellykkede arbeidet i rollen som content lead, og blir nå Director of Content Management.

– At Tiina Harakka nå tar ansvar for utviklingen av hele Junglemaps innholdsproduksjon, ser jeg som en garanti for at denne imponerende utviklingen fortsetter, sier Nils Ivar Skaalerud, COO i Junglemap. Tiina har en evne til å jobbe kreativt med vår unike NanoLearning-metode, som gjør den nyttig i mange forskjellige sammenhenger.