Gustav Berghog, CEO i Junglemap

Junglemap lanserer ny logo, nettside og grafisk profil

Som en del av Junglemaps nye vekststrategi lanseres nå en ny logo, grafisk profil og nettsted. «Vi trengte et oppdatert utseende og en tydeligere digital tilstedeværelse som bedre beskriver reisen vi er på», sier Gustav Berghog, CEO i Junglemap.

Den nye logoen symboliserer Junglemaps Nanolearning-metode. Evighetssymbolet fremhever behovet for konstant læring og de små symbolene i logoen illustrerer behovet for å dele store ting i små biter og dele dem ut over tid. – Nanolearning er en banebrytende læringsmetode, og med vår nye logo får vi ytterligere hjelp til å kommunisere dette til flere målgrupper og markeder, sier Gustav Berghog.

Junglemap er i sterk vekst med over 300 nye kunder og 1000 avtaler bare i fjor. Veksten har imidlertid vært helt organisk og basert på en effektiv og vellykket salgsorganisasjon, helt uten markedsføringsbudsjett. Nå øker selskapene sin markedsføringskommunikasjon, der et nytt nettsted blir et viktig knutepunkt. – Vår vekst og lønnsomhet viser at vi tilbyr en tjeneste som virkelig fyller et behov, sier Gustav Berghog. Nå tar vi neste skritt med økt digital synlighet, oppdatert grafisk profil og mer effektiv markedsføringskommunikasjon.