Atelier - Ekslusivt samarbeid med Camilla Pihl

Atelier - Ekslusivt samarbeid med Camilla Pihl

Kid x Camilla Pihl

”Hvordan vi innreder hjemmene våre sier noe om hvem vi er. Atelier betyr kunstnerens arbeidsrom, og det er i dette rommet jeg har fått lov til å skape Atelier-kolleksjonen for Kid Interiør. Produktene er designet og satt sammen av akkurat de kvalitetsmaterialene og fargene jeg selv ser etter og ønsker meg hjemme. Håper du liker det!” - Camilla

Atelier - eksklusivt designsamarbeid

En kolleksjon for å innrede hjemmet med de beste kvalitetene, i de mest delikate og stilrene farger og mønstre. Oppdag produktene i kolleksjonen Atelier - et møte mellom årelang erfaring med tekstiler og dekor fra Kid Interiør, og den stilrene, klassiske looken fra Camilla Pihls univers.

I kolleksjonen finner du produkter med et uttrykk som roper kvalitet: organiske former og naturmaterialer møter stramme linjer og grafiske mønstre i en perfekt balanse. Finn dine favoritter blant det brede utvalget: eksklusive sengetøy i klassiske design, pynteputetrekk, håndklær og bordtekstiler som gir et løft til hjemmet sammen med krukker og gulvtepper med et organisk særpreg.

Dekorative krukker og fat med rustikk, organisk look og vakker, røff overflate i jordnære fargetoner som gir en lun stemning.

I kolleksjonen finnes det fire sengesett i høy kvalitet. Blant tekstilene finner du garnfarget bomullskrepp, garnfarget bomullssateng og stenvasket sateng. Garnfarget betyr at garnet i stoffet er farget før veving, noe som gjør at sengesettet holder bedre på fargen og er ekstra mykt. Når satengen er stenvasket blir den ekstra lett, myk og med en unik mattere overflate, noe som gir en luksuriøs følelse i sengen.

Eksklusiv duk og tøyservietter laget i 100% lin med dekorativ, farget kantsøm som tilfører en unik detalj og gir en stilren, klassisk look. Bordtekstilene finnes i flere delikate farger og har et tidløst design. Linfibrene er produsert i Europa, er av premium kvalitet og er sertifisert av European Flax.

Atelier lingardin har samme kanting som bordtekstilene. Materialet er tykt, ekslusivt europeisk lin som gir et mykt, tungt fall. Snart kommer det også lingardiner i 100% lin med en delikat, tynn struktur.

Kvalitet og eksklusivitet har stått i fokus i alle ledd av utviklingen av Atelier. Her finner du tekstiler som er farget før veving for ekstra holdbarhet og slitestyrke. Eksklusive kvaliteter i lin laget av europeiske linfibre. Håndlagede detaljer og stenvasket bomullssateng.

Resultatet er en serie luksuriøse produkter som gir hjemmet ditt et tidløst særpreg. Gled deg til å innrede med Atelier Camilla Pihl - for den eksklusive feelingen i alle hjørner av hjemmet.

Se hele kolleksjonen her.

Kategorier

Kid ASA er Nordens største tekstil- og interiørkonsern. Konsernet består av kjedene Kid Interiør med en butikkportefølje av 156 butikker i Norge, og Hemtex med 128 butikker i Sverige, Finland og Estland. Begge kjedene driver sine egne nettbutikker som er i sterk vekst.

Produktsortimentet varierer fra gardiner, sengetøy og møbler til dekorative artikler og tilbehør til hjemmet. Konsernet har en solid økonomi med en samlet omsetning på ca 3 mrd. NOK og et driftsresultat på 384 mill. NOK (2021).