Kid Interiør lanserer møbler og senger!

Kid Interiør lanserer møbler og senger!

Oppdag våre nye kvalitetsmøbler

I samarbeid med europeiske møbeleksperter har vi utviklet en kolleksjon kvalitetsmøbler som lar deg innrede hjemmet med skandinavisk minimalisme og klassisk eleganse. Vi har lagt vekt på god design og fornuftige priser – uten å gå på kompromiss med kvalitet og komfort.

I kolleksjonen finner du møbler som står fint sammen i gruppe, men også som passer som et enkeltstående element i hjemmet. I designet finner du rene, stramme linjer og stilfull minimalisme, men også praktiske løsninger og komfort. Kolleksjonen har tidsriktige tekstiler og materialer av høy kvalitet - til konkurransedyktige priser.

Møblene er produsert i Litauen og utviklet etter prinsipper og kvalitetskrav fra skandinavisk håndverkstradisjon. Snur du en av våre sofaer eller stoler opp ned, vil du se en stødig og velprodusert konstruksjon – et møbel som varer. Les mer om varemerket forms+objects her.

Møblene finner du i utvalgte butikker og på kid.no.

Kvalitetsenger fra Nordic Rest

For oss er ikke sengen bare et sted å sove. Sover vi godt, lever vi godt og det er denne filosofien vi har tatt med oss i utviklingen av sengene fra Nordic Rest. Våre senger er produsert med avansert fjærteknologi for å gi tilpasset støtte der kroppen trenger det. I tillegg finner du pustende og komfortable materialer i madrassene, trukket i holdbare kvalitetstekstiler.

I vår sengekolleksjon finner du senger i alle prisklasser – med tilpasset støtte, flere fasthetsgrader og til alle kroppstyper. Sengene er utviklet i samarbeid med europeiske møbeleksperter og bygget etter skandinavisk håndtverkstradisjon og standard. Med en robust konstruksjon og kvalitetsmaterialer i alle deler, får du komfortabel seng som varer i år etter år. Les mer om varemerket Nordic Rest her.

Sengene finner du i utvalgte butikker og på kid.no.

Vi slår til med et lanseringstilbud til våre medlemmer! Frem t.o.m. 15/12/2022 får alle medlemmer 30% på alle senger og utvalgte møbler.

Kategorier

Kid ASA er Nordens største tekstil- og interiørkonsern. Konsernet består av kjedene Kid Interiør med en butikkportefølje av 156 butikker i Norge, og Hemtex med 128 butikker i Sverige, Finland og Estland. Begge kjedene driver sine egne nettbutikker som er i sterk vekst.

Produktsortimentet varierer fra gardiner, sengetøy og mø til dekorative artikler og tilbehør til hjemmet. Konsernet har en solid økonomi med en samlet omsetning på ca 3 mrd. NOK og et driftsresultat på 384 mill. NOK (2021).

Kids strategi er å tilby kunden kvalitetsprodukter fra sitt sortiment, bestående av egenutviklede merker til gode priser, gjennom inspirerende butikker samt nettbutikk. Vår kultur er preget av kremmerånd, inspirasjon og dedikerte mennesker.

Vår visjon er å inspirere deg til fornyelse. Det skal være godt å komme hjem!

Kid ASA er Nordens største tekstil- og interiørkonsern. Konsernet består av kjedene Kid Interiør med en butikkportefølje av ca 153 butikker i Norge, og Hemtex med ca 133 butikker i Sverige, Finland og Estland. Begge kjedene driver sine egne nettbutikker som er i sterk vekst.

Produktsortimentet varierer fra gardiner og sengetøy til dekorative artikler og tilbehør til hjemmet. Konsernet har en solid økonomi med en samlet omsetning på ca 3 mrd. NOK og et driftsresultat på 384 mill. NOK (2021).

Kid Interiør
Gilhusveien 1