Kid lanserer helt ny lampekolleksjon!

Kid lanserer helt ny lampekolleksjon!

Lamper er en stadig viktigere del av interiøret, ikke bare funksjonelt, men også som dekorelement. Vi er kjempestolte av å kunne lansere FUNKLE™️ - vårt nye belysningskonsept. Sortimentet består av taklamper, takpendler, bordlamper og gulvlamper – pluss LED-lyspærer og LED-dekorpærer.

Lampene har et rent design og er enkle i stilen, uten at det blir for stramt. Vi har vært opptatt av kvalitet i detaljene, og at overflatene har en tidsriktig, matt finish. Produktene står godt alene, samtidig som de fungerer bra sammen, og lampene kan enkelt kombineres på tvers av stil, smak og sesong. Hovedmålet vårt er fine lamper til god pris, og at lampene skal passe inn i hos deg. Vi håper du liker dem, og at du finner din nye Funkle-favoritt her.

Funkle™️ – belysning for stemning og stil.

Produktene vil være tilgjengelige i butikk fra uke 13.

Ønsker du produkt- eller miljøbilder kan disse lastes ned via My News Desk.

Ta kontakt med oss på presse@kid.no, om du trenger mer produktinformasjon eller har spørsmål.

Kid Interiør er en landsdekkende tekstilkjede med et stort utvalg gardiner, sengesett og andre nyttige interiørvarer til hjemmet ditt. Kid Interiør har mer enn 140 heleide butikker over hele landet, en samlet omsetning på ca 1 milliard kroner og 1000 dedikerte medarbeidere som har som mål å fornye det norske hjem.