Kindly ansetter ny Chief Marketing Officer og Chief Customer Officer

Kindly introduserer to nye navn til lederteamet. De erfarne lederne Tobias Arns og Espen Bordvik er ansatt som henholdsvis Kindlys nye Chief Marketing Officer og Chief Customer Officer.

Som CMO hos Kindly, leder Tobias Arns go-to-market-strategien, noe som inkluderer inbound og outbound markedsføring, produktmarkedsføring og salgsaktivisering. Før han kom til Kindly var Arns direktør for markedsføring EMEA i det globale tech-selskapet Piano hvor han ledet markedsoperasjoner over hele Europa. Han har også jobbet med markedsføring og kommunikasjon for internasjonale SaaS- og teknologibedrifter som Cxense, OpusCapita og NetFederation.

- Kindly er et fantastisk produkt og en merkevare med et enormt potensial. Jeg er veldig imponert over grunnlaget teamet har lagt for rask vekst de neste par årene, sier Tobias Arns, CMO hos Kindly.

- Jeg ble veldig entusiastisk da konsernsjefen vår Arash forklarte sin visjon for Kindly og planen om å utvikle teknologien for ehandel og samtalebasert handel. Jeg er veldig glad for muligheten til å bidra til det.

Som Chief Customer Officer leder Espen Bordvik Kindlys Customer Success Team og er med det ansvarlig for å ta vare på eksisterende kunder. Før han begynte i Kindly, tilbrakte Espen åtte år som Head of Virtual Data Rooms og Chief Customer Officer i Admincontrol, og var med å etablere en markedsledende SaaS-virksomhet og utvidet virksomheten i mange nye markeder. De siste to årene har han fungert som Chief Operating Officer i Socialboards. Espen er også rådgiver og engleinvestor, og er styremedlem i Lexolve og Zegeba.

- Kindly er i en unik posisjon til å kombinere kunstig og menneskelig intelligens, ved hjelp av teknologi som chatbots, for å øke konvertering og kundetilfredshet for mange av de største europeiske selskapene, sier Espen Bordvik, CCO, Kindly.

- Teamet er fantastisk, og jeg er glad for å bli med som Chief Customer Officer, med fokus på verdiskaping, kundepleie og vekst blant eksisterende kunder, samt ved å drive ekspansjon til nye markeder.

Med Tobias Arns og Espen Bordvik offisielt ombord fortsetter Kindly en rekke vekstinitiativer for å videreutvikle selskapet. Kindly åpnet nylig et nytt kontor i Sverige for å oppfylle deres mål om å hjelpe svenske ehandlere med å optimalisere digitale samtaler med kunder for å få flere konverteringer.

• Økonomi, finans

Ehandelsbedrifter velger Kindly som en innovativ og pålitelig partner for å bygge eksepsjonelle kundeopplevelser på nett med mål om å øke salg på nettet og forbedre kundetilfredshet. Kunder setter pris på Kindlys implementeringstjenester og vilje til å gi engasjert og dedikert kundesupport for alle relaterte behov. Kindly har kontor i Oslo og Stockholm og hjelper bedrifter med å transformere ethvert møte, ved hjelp av en hvilken som helst kanal, og på ethvert stadium av kjøpsreisen til en førsteklasses kundeopplevelse som gjør at kunder umiddelbart kan få de riktige svarene på spørsmålene deres. Kundelisten inkluderer Helly Hansen, Elkjøp, Ellos, Conrad Electronic, Schibsted, Kahoot!, Adecco, Tidal og dusinvis av andre virksomheter. For å lære mer om Kindly, vennligst besøk kindly.ai.