Animair Alpha 70 gir en behagelig arbeidstemperatur på installatørens lager

Effektiv varmepumpe for bedrifter - Animair Alpha 70

Kinnan Norge AS er stolte av å presentere en svært god og kraftig varmepumpe spesielt tilpasset for bedrifter.

Har du et lager, kantine, showroom eller en butikk, hvor det er utfordrende å holde en jevn temperatur, enten det er sommer eller vinter?

Da kan Animair Alpha 70 være en perfekt løsning!

Om Animair Alpha
Animair Alpha 70 er en varmepumpe som er utviklet spesielt for nordiske forhold. Den har garantert effekt helt ned til -25°C. Det er en kraftig varmepumpe med hele 9,4 kW i maksimal varmekapasitet. Den har også en høy luftstrøm og flytter hele 1020 kubikk pr time. Det betyr at for forretningslokaler, som for eksempel en butikk, hvor dørene stadig går opp og igjen, så vil Animair Alpha 70 sørge for rask og effektiv gjenoppvarming.

Behagelig oppvarming og kjøling
Gi dine gjester en lun og behagelig opplevelse - hele året.

Denne varmepumpen har et SCOP på 4, og er således en svært energi-effektiv investering. For hver kW du tilfører varmepumpen får du 4kW varmeeffekt tilbake. I tillegg til behagelig varme, betyr det også en solid reduksjon i strømregningen.
Den har også innebygget wifi, og kan styres enkelt med en app på telefonen. Det gjør det enkelt å justere temperaturen i forhold til oppvarmingsbehovet.

Varmepumpen har et pent design og vil derfor matche interiøret i moderne forretningslokaler, den er også stillegående og blir ikke et generende lydelement i for eksempel en kantine eller et konferanserom.

Effektiv også til kjøling

Heldigvis er det ikke utelukkende oppvarming vi trenger, selv om vi befinner oss langt mot nord. På varme sommerdager så fungerer Animair Alpha 70 også utmerket til kjøling. Det å komme inn i ett behagelig temperert område på en varm sommerdag, er ren luksus. Animair Alpha 70 kjøler effektivt og sørger for å tørke opp ellers klam og fuktig luft på varme sommerdager. Men en sval arbeidstemperatur på varme sommerdager, er det lettere å opprettholde effektiviteten og bevare humøret.

Animair Alpha70 for forretningslokaler
Animair Alpha70 fungerer utmerket i større arealer som butikker og kontorlandskap

Animair varmepumper er faktisk en hel serie med solide varmepumper, utviklet spesielt for nordiske forhold. Uansett om du bor i leilighet, hytte, stort eller lite hus, så finnes det en modell for din bolig. Det samme gjelder for bedriftsmodeller, her kan du velge mellom kraftige gulvstående modeller som dekker store areal, tak-kasetter for varme spredd ned fra himlingen, eller som denne flotte vegghengte modellen som er presentert her.

Trygghetsforsikring inkludert
Animair Alpha 70 kommer også med 5 års garantert trygghetsforsikring Dersom du handler denne varmepumpen til din bedrift, så er denne forsikringen inkludert i prisen. Forsikringen dekker maskinfeil og uforutsette hendelser, som f.eks skader forårsaket av lynnedslag eller storm.

Animair alpha70 har inkludert forsikring

Stort forhandlernettverk
Kinnan Norge AS har et stort forhandlernettverk, som strekker seg over nær sagt hele Norge. Nettverket består av sertifiserte og erfarne varmepumpe installatører, med lang fartstid i bransjen. Når du handler varmepumpe fra en av Kinnan Norges forhandlere, er du trygg på at du samarbeider med en seriøs bedrift, som har en erfaren distributør i ryggen.
Kunder som ønsker en befaring og tilbud for en energieffektiv og prisgunstig oppvarming, kan ta kontakt via Kinnan.no, så vil vi bistå med å finne riktig forhandler for deres behov.

Kinnans supportavdeling bistår sine forhandlere med prosjektering av løsning. Det er mange faktorer som spiller inn for en korrekt dimensjonering for oppvarming med varmepumper. Bygningens størrelse, takhøyde, isolasjonsgrad, og ikke minst klimasone vil ha betydning for hvordan en løsning dimensjoners. Kinnans erfaring bidrar til trygghet for at tilbudt løsning vil dekke de faktiske behovene.

Varmepumpe og service på Hadeland
Stort forhandlernettverk, her representert med Varmepumpe og service lokalisert på Hadeland.

Med Kinnan Norge AS sin dedikasjon til kvalitet og kundeservice, kan du være trygg på at du får den støtten du trenger for å maksimere både effektivitet og komfort i dine lokaler.

Emner

Kinnan Norge sammen med Kinnan Group er en av de ledende Nordiske selskapene innen løsninger for energi og inneklima mot privat- og næringsliv. Som første distributør av Panasonic varmepumper i Norden har vi over 30 års erfaring i bransjen. I dag er Kinnan Norge offisiell nordisk distributør av Panasonic, Hitachi og Animair varmepumper.

Per Arne Haugland

Pressekontakt Produktsjef Teknisk salg +47 924 84 778
Anders Jonasson

Pressekontakt Admin. Dir +47 452 48 615

Nordisk distributør av varmepumper og inneklimaløsninger

Kinnan Norge sammen med Kinnan Group er en av de ledende Nordiske selskapene innen løsninger for energi og inneklima mot privat- og næringsliv. Som første distributør av Panasonic varmepumper i Norden har vi over 30 års erfaring i bransjen. I Norge har vi vært aktive siden 2014 og i dag er vi 10 ansatte. Vårt Norske hovedkontor ligger i Kristiansand og vi har et moderne 3PL lager og distribusjon i Sande i Vestfold.

Kinnan Norge
Barstølveien 44