Påskepynt og pastelldrømmer forgyller påsken hos Klingel

Påsken nærmer seg med stormskritt og snart banker påskeharen på døren. I den anledning har det flyttet inn en hel masse påskenyheter hos Klingel. Vi er så glade over å få presentere årets nyheter, som gjør det enkelt både å pynte hjemmet og oppdatere garderoben til påske.

Hils våren velkommen med påskepynt

Med Klingels søte dekorasjoner blir det en fornøyelse å pynte hjemmet til påske. I sortimentet finnes for eksempel to kjempesøte små påskeharer som hviler bena over kanten. Klingels sortiment er fylt med søte pyntefigurer, blomsterarrangement og påskefat til påskebordet – ja, det er nærmest som en påskedrøm hos Klingel!

La hjemmet blomstre

Påskens kolleksjon byr på blomster i alle vårens kulører. Gi hjemmet et vakkert førsteinntrykk med en av Klingels nydelige tulipankranser. Søte blomsterarrangement og dørkranser til å pynte ytterdøren med får kolleksjonen til å blomstre som bare det.

Møt påsken med stil

Klingel byr ikke bare på søt påskepynt, men gjør det også enkelt å skape påskestemning i garderoben. Kjoler i herlige pasteller, blomstrende bluser og fargesprakende bukser er noe vi ser mye av. Å dykke ned i Klingels nettbutikk er som å dykke ned i et påskeegg fylt med pastellfargede karameller, der alle plagg passer perfekt til vårens festligheter. Det er tid for å fråtse i farger!

Den kombinerbare skjortekjolen

Sist, men ikke minst vil vi presentere det absolutte it-plagget for påsken – skjortekjolen! Den fås i mange ulike farger hos Klingel. Det sies også at den kommer til å bli sommerens nøkkelplagg. Vi får se!

_________________________________________________________________________________________

Kolleksjonen ligger ute for salg på www.klingel.no samt i katalog.

Last ned høyoppløselige bilder: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av PR-prøver:

Maja Gustafsson, PR-ansvarlig Klingel

maja.gustafsson@klingel.se

Carina Bergudden, daglig leder Klingel
 Nordics

Klingel retter seg mot den aktive kvinnen midt i livet. Vi tilbyr et bredt sortiment av inspirerende og rimelige moteprodukter av høy kvalitet. Med forseggjorte detaljer, god passform og ulike spesialstørrelser ønsker vi å sette gullkant på våre kunders hverdag og fremheve det beste hos hver enkelt.

Klingel har eksistert i Norge siden 2004 og har sitt norske kontor i Drammen. Alt salg skjer via vår nettbutikk www.klingel.no og via katalog. I tillegg til dame- og herreklær finner man sko, tilbehør, hjemmetekstiler, interiør og husholdningsprodukter i vårt sortiment.