Plaggene som får deg til å stråle på festen i høst

Med høsten kommer også mørket, og vi nordboere gjør da alt for å forgylle ukene og lyse opp hverdagen. Dette gjør vi gjerne ved hjelp av levende lys, koselige middager, noen nye klær og sist, men ikke minst – fest! Klingel har tatt en titt på hva du bør satse på for å ta deg ekstra godt ut når du skal i selskap.

Tidligere i år så vi at motehøsten 2019 byr på mange herlige bærfarger. Lilla, cerise og vinrødt har tatt over catwalken, og det sammen med sølvfarget og glencheck-ruter. Hvis du vil være på den sikre siden, så er noen av disse fargene og mønster det selvsagte valget det kommende halvåret. Men hvordan skal du bruke disse plaggene for å føle deg elegant og fin på høstens og vinterens fester? Her vil vi gi deg noen enkle tips til hvordan du kan kle deg for å imponere folk rundt deg!

Den slangeskinnsmønstrete vesken

Denne sesongen er det nærmest umulig ikke å legge merke til slangeskinnsmønsteret. Det sees overalt og er desidert en av de største trendene i år. Dette mønsteret sees på sko, bukser og fremfor alt vesker. Vesken er også viktig når det kommer til fest, for det er nemlig dette tilbehøret som kan forvandle et helt antrekk fra fantasiløst til magisk på null komma niks. Tenk deg at har kledd deg for fest i svart fra topp til tå, men i siste liten tar du med deg den der slangeskinnsmønstrede vesken i skrikende grønt med gullfargede detaljer. Hele stilen blir som forvandlet, og du synes garantert i mengden enten du vil eller ikke!

She’s a lady!

Trenchcoats, knytebluser, belter og høye hæler. I år skal det være feminint, men også gjerne litt urbant à la 70-tallet. En feminin stil med et fint knyttet skjerf rundt halsen kombinert med et par pilotbriller og et A-linjeformet skjørt i kordfløyel er helt riktig nå. Til det velger du et par svarte skinnstøvletter, som gjerne får gå til over kneet, eller et par ballerinasko hvis du foretrekker en enklere stil. Velger du den enklere modellen, kan skoene gjerne ha et fiffig innslag som for eksempel et smykke eller litt strass foran på skoen. Kombiner det hele gjerne med en lekker liten sak av en veske i sølv- eller gullfarget, og du har et feminint og utrolig stilig antrekk!

80-tallet ringte

... og ville ha tilbake sine antrekk, men det kan 80-tallet bare glemme! I høst er det nemlig ”all about the 80’s” som gjelder! Som tidligere nevnt, så står 1970-tallet på tapetet i høst, men også tiåret etter har sneket seg inn. Marker midjen med et belte, bruk en oversized blazer og tenk glam for full guffe! Vi ser glitter og glamour i bøtter og spann. Velur, paljetter og nagler kan være vel verdt å merke seg. Gå for store øredobber, sølvfarget og futuristisk – og du har stilen!

Kolleksjonen ligger ute for salg på www.klingel.no samt i katalog.

Last ned høyoppløselige bilder: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av PR-prøver:

Hanne Nyberg, PR-ansvarlig Klingel

hanne.nyberg@klingel.se

Carina Bergudden, daglig leder Klingel
 Nordics

Klingel retter seg mot den aktive kvinnen midt i livet. Vi tilbyr et bredt sortiment av inspirerende og rimelige moteprodukter av høy kvalitet. Med forseggjorte detaljer, god passform og ulike spesialstørrelser ønsker vi å sette gullkant på våre kunders hverdag og fremheve det beste hos hver enkelt.

Klingel har eksistert i Norge siden 2004 og har sitt norske kontor i Drammen. Alt salg skjer via vår nettbutikk www.klingel.no og via katalog. I tillegg til dame- og herreklær finner man sko, tilbehør, hjemmetekstiler, interiør og husholdningsprodukter i vårt sortiment.