Prestisjefylt global pris til Knauf Insulation

Prestisjefylt global pris til Knauf Insulation

Knauf Insulation har tidligere blitt tildelt utmerkelsen «Global Insulation Product of the Year» for vår bransjerevolusjonerende ECOSE® Technology. På slutten av fjoråret var det på tide igjen, men denne gangen fikk vi den prestisjefylte «Global Insulation Company of the Year 2018».

Prisen ble delt ut ved den årlige globale isoleringskonferansen. Vår administrerende direktør Jean-Claude Carlin kommenterer stolt:

– Utmerkelsene er en hyllest til alle I Knauf Insulation og den utrolige jobben alle sammen gjør.

Knauf Insulation er en del av Knauf Group, et familieeid globalt byggmaterialkonsern med en årlig omsetning på  €10 milliarder 2019. Som en av verdens ledende isoleringsprodusenter driver vi virksomhet i over 80 land og har flere enn 250 produksjonsanlegg som produserer glassull, steinull, ekstrudert polystyren (XPS), ekspandert polystyren (EPS) og ekstrudert polyetylen (XPE). Med flere enn 5500 ansatte er vi spesialister på isoleringsproduksjon, forskning og utvikling. Vi tilbyr avanserte løsninger for energieffektivitet for bygninger over hele verden. Les mer om oss og våre produkter på http://www.knaufinsulation.no

Nicole den Dulk

Pressekontakt Marketing & Communication Coordinator Scandinavia (+46) 703656604