Kolbjørn Stuvebakken er kontaktperson for deg som vil høre mer om stillingen som toppsjef for Kontorhuset.

Kolbjørn søker ny sjef for Kontorhuset

Vil du ha ansvaret for kontorene til mer enn 100 bedrifter? Da er Kolbjørn Stuvebakken mannen du skal snakke med. Han vil ha ny sjef.

Kontorhuset Drift AS søker ny toppsjef. Der handler det både om å drifte, finne smarte løsninger og sette større fart på gode nettverk, men også om vekst, nye planer og de beste oppskriftene for morgendagens kontorer.

Stort og smått

– Her er vi tett på. Søkere må være interessert i detaljer og strategi. Det handler om å ha de beste løsningene også om fem og ti år. Vårt mål er å tilby de beste kontorene for våre kunder. Da må vi vite hva som trengs før bedriftene har oppdaget det sjøl, sier Kolbjørn Stuvebakken.

Han har to års fartstid i Kontorhuset Drift. Selskapet står bak to kontorhus i Drammen, ett i Lier og ett i Asker.

– Vi tilbyr mer enn bare et kontor. Hos oss er alle møbler, alt av maskiner og utstyr, kjøkken og møterom en del av pakka. Det er også alt annet du tenker på for effektive kontorarbeidsplasser. Det eneste du må ta med er PC og mobil. Resten ordner vi. I tillegg vet vi at våre kontorhus bidrar til profesjonelle og gode nettverk for dem som leier hos oss. Slik skal det også være i fremtiden, sier Stuvebakken.

Ledig jobb

Fra nyttår er toppjobben i Kontorhuset Drift ledig. Nå søker Stuvebakken ny sjef. Stillingen er utlyst.

– Det er spennende og interessante dager i Kontorhuset. Organisasjonen er såpass liten at vi som er her, kommer tett på bedriftene som er på våre lokasjoner. Skal du jobbe hos oss, må du derfor trives i en jobb med mange ulike oppgaver og trives med å ta i et tak sjøl, sier Stuvebakken.

Han fortsetter i selskapet.

– Jeg stortrives. Det er interessant og inspirerende å jobbe så tett på mange ulike bedrifter og finne løsninger som skaper enda større verdier. Det skal vi fortsette å etterstrebe, sier Stuvebakken.

Vi etablerte oss i Drammen i 2015, Lier i 2019 og Asker i 2020. Våre løsninger skreddersys deg som vil sitte i landskap, ha eget kontor, eller et stort teamkontor med en kombinasjon av celler og plasser. Valget er ditt. Vi er Kontorhuset.