– Vi tar gjerne kontorpraten. Vi brenner for å finne den beste løsningen i dag og for morgendagen, sier Kolbjørn Stuvebakken og Trine Maren Skott-Myhre..

Slik skaper vi et innovativt og stilfullt coworking-miljø

Kontorhuset tar coworking til nye høyder med topp moderne og fullt møblerte kontorer i et profesjonelt arbeidsmiljø. – Vår misjon er å levere stil, komfort og en behagelig arbeidsatmosfære.

Vårt mål er at alle som har sin arbeidsplass hos oss, føler seg velkomne og komfortable mens de utfører sitt arbeid, sier Kolbjørn Stuvebakken og Trine Maren Skott-Myhre. De har lagt mye arbeid i design av løsningene på Kontorhusene i Drammen, Lier og Asker.

Kontorhusene er designet for å fremme samarbeid, kreativitet og produktivitet. Sammen med strenge kvalitetskrav til standard på møterom, kontorvegger, gulv, interiør og tekniske løsninger, er resultatet optimalisering for den enkelte og for fellesskapet.

Nettverk

– Det gir grunnlaget for trivselsfaktoren. Den skapes av folk. Da trengs de beste rammevilkårene, sier Stuvebakken.

Det handler blant annet om sosiale soner.

– De gir gode rammer for å bygge nettverk og gjennomføre morgenmøter med faglig påfyll, presentasjon av leietakere og tid for den gode praten, sier Skott-Myhre.

100 bedrifter

Kontorhuset Drift AS som står bak de fire Kontorhusene som alle er etablert siden 2015, tilbyr fleksible og skalérbare kontorløsninger. Kunsten er å optimalisere enkeltbedriftenes behov med mulighet for å fremme et godt fellesskap med andre bedrifter i Kontorhusene. Det er over 100 bedrifter med adresse med et av de fire Kontorhusene.

Variasjon

Løsningene er tilpasset bedrifter fra én til noen titalls ansatte. Spennet er fra deskplasser i åpne landskap, via teamkontorer, individuelle løsninger og åpne arbeidsområder.

– Vi har løsninger for frilansere, startups og godt etablerte selskaper med noen titalls ansatte, sier Stuvebakken og Skott-Myhre.

Bærekraft

Duoen som leder Kontorhuset legger stor vekt på kundeservice og bærekraft gjennom ressursdeling. Kontorhuset hadde dele-økonomi som kjerne nesten før andre startet å snakke om det.

– Deling er et stikkord på bærekraft. Deling av ressurser som møterom, sosiale soner, toaletter, kantiner og treningsrom bidrar til en mer bærekraftig arbeidsverden og redusere bedriftenes økologiske fotavtrykk, sier Skott-Myhre.

– Vi tror at fremtiden for effektivt og produktivt arbeid ligger i coworking, sier Stuvebakken som forklaring på hvorfor de gjør sitt ytterste for å levere de beste arbeidsfasilitetene til alle leietagerne.

Forfatteren genererte teksten delvis med AI og har revidert og redigert innholdet.