Willy Haugly og Arne Korsbakken

Willy Haugly takker av

Vår lojale og trofaste kollega Willy har fra 1. januar trådt inn i pensjonistenes rekker. Willy har jobbet med Arne Korsbakken i over 35 år. I november fylte Willy 70 år og da fant han tiden moden for mer fritid.

Willy har fulgt med utviklingen av Korsbakken Trading fra den spede begynnelse på 80-tallet, og i 2008 fikk Willy gullklokke for lang og tro tjeneste. Willy har vært både selger, messegeneral og serviceansvarlig, i tillegg til å være en som har kunnskap om det meste av produkter, funksjoner og deler. De siste årene har Willy vært vår sjåfør og levert varer til kunder på hele Østlandet, - fra stadig større lastebiler.

Willy er ett oppkomme av gode historier om bransjen og de fleste har nok fått med seg en historie eller to fra Willy. Når han nå setter fra seg lastebilen, ønsker vi Willy lykke til som pensjonist, og vet han vil kose seg med familien både hjemme og på campingen. Det er vel fortjent.

Lene Kroken

Pressekontakt Markedskoordinator Info om produkter, markedsaktiviteter, kampanjer, presse 90140408

Korsbakken Trading - design på badet

Korsbakken Trading AS er en leverandør i VVS-bransjen som omsetter for ca 80 mill pr år. Korsbakken har 18 medarbeidere, som inkluderer et landsdekkede nettverkt av selgere.

Korsbakken Trading AS ble startet i 1976. I hele denne tiden har vi utviklet sortimentet for å gi våre kunder kvalitets- og designprodukter til en hyggelig pris.
Korsbakken samarbeider tett med en rekke europeiske produsenter, - spesielt danske, italienske og spanske, som har markeder som er tidlig ute med nye trender og nytt design.

Vi er inne i en tid hvor personlig preg på hjemmet er viktig og det er de små detaljene som avgjør.
Med vårt brede sortiment innen synlige baderomsprodukter ønsker vi å inspirere deg til å gi ditt baderom eller kjøkken et personlig uttrykk.

Korsbakken Trading AS
Hasleveien 28