Vinner av Årets bærekraftpris ble Orkla Home & Personal Care med KLAR

17 vinnere kåret i Norwegian Cosmetic Award!

17 priser ble nylig delt ut av en uavhengig fagjury bestående av personer med tilknytning til bransjen, blant annet fra detaljhandel og øvrig bransjeekspertise.

Den gjeve hedersprisen gikk i år til Clarins.

For første gang siden 2019 kunne endelig kosmetikkbransjen samles på Edderkoppen Scene for å feire bransjens lanseringer i 2021. En stappfull sal og mange som fulgte utdelingen på stream, viser at både våre medlemmer og handelen har et stort engasjement rundt prisutdelingen. Flere og flere bruker NCA-vinnerlogoen i sin markedsføring, og det er svært gledelig, sier adm.dir. Finn Rasmussen i Kosmetikkleverandørenes forening.

Vinnerne av Norwegian Cosmetic Award 2022 kan du se her.

Følg oss på Instagram og Facebook #norwegiancosmeticaward

Finn Rasmussen

Pressekontakt Administrerende direktør + 47 93 40 51 75

Velkommen til Kosmetikkleverandørenes forening!

KLF er foreningen for produsenter og importører av kosmetikk for norsk forbruk. Foreningen gir råd og veiledning til sine medlemmer og handelen i saker av felles interesse for hele kosmetikkbransjen i Norge. KLF ble startet i 1945 og har per januar 2024 25 medlemmer som står for cirka 3/4 av bransjeomsetningen. KLFs formål er å ivareta medlemmenes felles interesser på alle aktuelle områder, og oppnå best mulig rammebetingelser for omsetning av bransjeproduktene i Norge.