AW16 - kolleksjonen Kitchen Stories

AW16 - kolleksjonen Kitchen Stories

Spar på minnene og konserver sommeren på krukker og flasker! Lagerhaus presenterer kolleksjonen Kitchen Stories da det er på tide å ta vare på sommerens innhøstning på kjøkkenet. Her finner man blant annet krukker og glass i ulike størrelser.

- Vi har lenge servert drikke i glasskrukker, men nå er det på tide å servere frokosten og desserten også i krukker! Forteller Therese Stråhle, designsjef i Lagerhaus

Detaljer med inspirasjon fra naturen er viktige elementer til høsten. På Lagerhaus finner man krukker med tre håndtak, skinndetaljer på tekstilene laget av resirkulert PET og glass av keramikk. Lagerhaus sine klassiske farger finner man på kjøkkentekstilene, spisebrikkene og boksene med tyngdepunkt på blått.

- De fleste produktene på kjøkkenet er ufarget i høst, det er det genuine og reelle materialet som skaper uttrykket, fortsetter Therese.

Kolleksjonen som også inkluderer et nytt servise og bakeredskaper i mørk marmor selges i butikk fra og med 28.juli.

Klikk her for å komme til Lagerhaus sin bildebank og kolleksjon Kitchen Stories.

Kategorier

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 36 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Agnes Sundbom

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.