​Bli klar til vårens fester! Lagerhaus presenterer kolleksjonen Summer Party.

​Bli klar til vårens fester! Lagerhaus presenterer kolleksjonen Summer Party.

Time to party! Våren er full av feiringer og festlige anledninger. Enten du skal feire skoleavslutning, konfirmasjon, bryllup eller arrangere sommerfest, så har Lagerhaus det du trenger.

I kolleksjonen Summer Party finner du alt fra vakre serviser og slipte vinglass til fine engangstallerkener og -kopper i alle regnbuens farger. Designteamet på Lagerhaus har skapt alt det du trenger for å lage en skikkelig isfest med ispinner, skjeer, skåler og begere.

- Denne kolleksjonen fikk en dus fargeskala med pasteller i hovedrollen, som vi kompletterte med sterke aksenter og dessuten massevis av glittereffekter! Våre sprudlende Lagerhaus-mønstre på gaveposer, esker og papir passer perfekt til vårens og sommerens gaver, sier Susanne Rudebeck, fungerende designsjef i Lagerhaus.

Kolleksjonen Summer Party kommer til butikkene 4. mai.Klikk herfor å gå til Lagerhaus' bildebank, hvor du kan laste ned høyoppløselige produkt- og innredningsbilder.

Emner

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 36 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.